Šįkart sudėtingiausioje Senojo žemyno trasoje sportininkai kovėsi 6 valandas, per kurias lyderiai įveikė daugiau nei 950 kilometrų (t.y. beveik tiek pat, kiek „Omnitel 1000 km lenktynių“ dalyviai per 9 val. 20 min.), važiuodami vidutiniu maždaug 170 km/val. greičiu.
Vokietijos komanda „Weiland Racing“, kurios garbę šį sezoną gina A.Dzikevičius, drauge su Matthiasu Weilandu bei australu Rodney Forbesu, nugalėtojams pralaimėjo 8 min. 46 sek. ir bendroje įskaitoje užėmė 8-ąją vietą tarp 188 startavusiųjų.
„Nors galutinis rezultatas neblogas, tačiau visą lenktynių savaitgalį turėjome nemažai rūpesčių kėlusių techninių problemų. Treniruočių metu pradėjo streikuoti automobilio elektronika, komplikavusi pavarų perjungimą ir siuntusi signalus apie įvairius gedimus. Nors bandėme keisti kompiuterį ir kai kurias jungtis, rezultatas nuo to nepasikeitė. Todėl buvo nutarta lenktyniauti treniruočių automobiliu, kurio pajėgumas mažesnis maždaug 40 AG. Dėl šios priežasties negalėjome būti tokie greiti, kaip ankstesniuose etapuose“, – apgailestavo A.Dzikevičius.
Iškovojusi 20-ąją starto poziciją „Weiland Racing“ komanda gana greitai yrėsi į rikiuotės priekį. Tam ypač padėjo prapliupęs lietus – jo metu Andžejus su „slik“ tipo padangomis sugebėjo pakilti į 8 vietą bendrojoje įskaitoje. Kiek gaila, kad tokio tempo nepavyko palaikyti kitiems dviem komandos nariams – kurie kiekvieną Niurburgo žiedo ratą įveikdavo maždaug 20 sek. lėčiau.
Beje, po šių lenktynių finišo buvo diskvalifikuotas vienas pagrindinių A.Dzikevičiaus komandos varžovų, tituluotasis Uwė Alzenas, nes paaiškėjo, kad šio vokiečio „Porsche“ automobilio stabdžių sistema neatitiko techninių reikalavimų. Dėl to kilo didelis konfliktas su lenktynių organizatoriais, kurie anuliavo jo rezultatą ir skyrė 5000 eurų baudą ir netgi pagrasino atimti licenciją.
Lenktynes laimėjo gamyklinės „Porsche“ komandos „Manthey Racing“ nariai Marcel Tiemann,
Marc Lieb ir Arno Klasen, vairavę „Porsche 911 GT3 RSR“.