Juodajame žemyne lankęsis „General Financing team Pitlane“ komandos pilotas išbandė naują Europos rinkai skirtą „Toyota Hilux“, derino kito sezono planus su „Toyota Motorsport“ atstovais, rado laiko aplankyti laukinės gamtos rezervatus.
Aukščiausiose pasaulio smėlio kopose užgimusios pažintys davė vaisių. Greičiausias Dakaro lietuvis rezga solidžius planus 2017 metų sezonui. Tiek klasikinio ralio, tiek sudėtingiausioms planetos lenktynėms – Dakarui.
– Benediktai, Afrikos žemyne praleidote savaitę. Dykumose išbandėte rudenį prekyboje pasirodysiantį „Toyota HILUX“ modelį. Važinėjote po laukinę gamtą, gyvenote puikiuose viešbučiuose, kartais – stovyklose laukinėje gamtoje. Iš pirmo žvilgsnio – atostogų režimas. Kaip buvo iš tikrųjų?
– Daugeliui kelionė į Afriką bei jūsų išvardinti atributai siejasi su atostogomis. Iš tiesų, nors po Dakaro finišo jau praėjo keturi su puse mėnesio, atostogomis man dar nekvepėjo. Namibijoje „Toyota Europe“ per keturias dienas ne tik supažindino su naujuoju „Hilux“ modeliu, bet ir pasistengė aprodyti šią unikalią šalį. Įvairia gamta bei aukščiausiomis pasaulyje kopomis pasaulyje garsėjanti valstybė žymi ir antru mažiausiu gyventojų tankiu po Mongolijos. Dviejų Vokietijų dydžio šalyje gyvena tik apie 2 milijonus gyventojų.
Keturias dienas gyvenome Dakaro režimu, daug kilometrų, išbandymų automobiliams bei nuostabių vaizdų akims kasdien. Rutina, žinoma, pasikeitė nuo kasdieninės, tačiau dienos intensyvumas nesumažėjo.
Darbo reikalais įvairiausiuose kontinentuose keliauju nemažai, bet čia ypač didelį įspūdį paliko susidūrimas su laukine Afrikos gyvūnija Brado Pitto ir Angelinos Jolie globojamame rezervate. Kai per keliasdešimt metrų nuo tavęs vaikštinėja ilgakaklės žirafos, dramblių bandos ar visiškai šalia matai grobuonišką gepardą, tai negali nepalikti įspūdžio.
– Vis dėlto vizito į Namibiją esmė buvo naujojo Europos rinkai skirto „Toyota HILUX“ modelio testai. „Toyota Europe“ jus pakvietė kaip ambasadorių. Jums tai – įvertinimas?
– Ambasadorius yra ne tik įvertinimas, tai – pareigybė. Turiu žinoti apie naujausius „Toyota“ modelius kaip galima daugiau, todėl prezentacijų metu turiu puikią galimybę su jais susipažinti bei susidaryti nuomonę. Žmonės, žinodami, kad dirbu su „Toyota“, dažnai manęs klausia apie šiuos automobilius. Rekomenduoti galiu tik pats tuo tikėdamas. Todėl man tai daugiau darbas.
– Kaip įvertinote naują modelį? Ką išskirtinio šis automobilis parodė dykumose?
– „Toyota Hilux“ pasaulyje žinomas kaip ypač patikimas ir ištvermingas automobilis. Vien Baltijos šalyse naujo modelio pirmtakas užėmė net 60 procentų pikapų rinkos. Mūsų sportinio Dakaro „Hilux“ koncepcija atitinka ir šio standartinio automobilio gamybos idėją. Retoriškai paklausiu: jei „Toyota Hilux“ įveikia sudėtingiausias planetos lenktynes sportiniu režimu, ar mes dar turime klausimų dėl šių automobilių kokybės? Trumpai tariant, kuo blogesnės važiavimo sąlygos šiam automobiliui – tuo geriau.
Ką supratau šių bandymų metu? Kad vis daugiau judrių asmenybių rinksis šį pikapą kaip gyvenimo būdo automobilį. „Toyota Hilux“ tapo ne tik komfortiškas, bet ir gavo daug verslo automobiliams būdingo saugumo elementų. Taip pat šis dailaus dizaino automobilis ekonomiškiausias segmente.
Šiuo metu deramės dėl naujausios specifikacijos „Toyota Hilux“ modelio, tačiau galutinio sprendimo dar nėra
– Antroje išvykos dalyje lankėtės Pietų Afrikos Respublikoje, didžiausio automobilių gamintojo „Toyota Motorsport“ padalinyje. Peršasi mintis, jog jau aišku, kokiu automobiliu važiuosite 2017-ųjų Dakaro ralyje?
– Pastarųjų dvejų metų partnerystė su „Toyota“ abiems pusėms davė daug naudos. „Toyota Hilux“ dėl Dakaro karštinės tapo žinomiausiu automobiliu Lietuvoje. Tai teigiamai atsiliepė „Toyota“ pardavimams. Savo ruožtu tai suteikia vis daugiau galimybių ir „General Financing team Pitlane“ komandai.
Po Namibijoje vykusio naujojo „Toyota“ pikapo pristatymo perskridau į Pietų Afrikos sostinę Johanesburgą. Čia įsikūrusiame „Toyota Motorsport“ padalinyje susitikau su „Toyota Gazoo Racing“ komandos Dakare vadovais, drauge aptarėme tolimesnes mūsų bendradarbiavimo galimybes. Dakare pastaraisiais metais dėl ypač milžiniškos konkurencijos automobiliai evoliucionuoja ir, norint išlikti greičiausiųjų dvidešimtuke, privalai startuoti su tinkama įranga.
Šiuo metu deramės dėl naujausios specifikacijos „Toyota Hilux“ modelio, tačiau galutinio sprendimo dar nėra. Tai, kad „Toyota Motorsport“ su mumis diskutuoja dėl tokio pajėgumo automobilio pardavimo, reiškia, kad pasitiki mūsų kompetencijomis. Kitokiu atveju galėtume įsigyti tik žemesnio pajėgumo klientų programos bolidą. Tačiau, kartoju, galutinio atsakymo dėl 2017-ųjų Dakaro neturiu.
– Su „Toyota“ bendradarbiaujate trečius metus, tačiau ne visi jūsų sportiniai automobiliai šios markės. Dalyvaujate ralio maratono, klasikinio ralio bei žiedinių lenktynių varžybose. Kiek stipriai kirba mintis suvienodinti autoparką visoms lenktynėms?
– „Toyota Motorsport“ pasikvietusi manę į Pietų Afriką suteikė galimybę testuoti „Toyota Yaris S2000“ klasės automobilį, skirtą klasikinio ralio lenktynėms. Metuose esu daugiausia lenktyninių kilometrų nuvažiuojantis Baltijos šalių sportininkas – apie 10 tūkstančių. Dalį jų įveikiu klasikinio ralio trasose. Būtų svarbu „General Financing team Pitlane“ komandai įsigyti kelis tokius automobilius. Man svarbu ne tik asmeniškai ruoštis startams Dakaro maratone, bet ir auginti lenktynininkų pamainą, perduoti per 20 metų sukauptą profesionalią patirtį.