Kai ilgiausiame lenktynių etape Vaidotas ir Saulius aplenkė bemaž pusšimtį varžovų, atrodė, kad komanda problemas bus palikusi už nugaros. Tačiau lenktynių pusiaukelę žymėjęs septintas etapas iš Bolivijos Ujūnio į Argentinos Saltos miestą vėl buvo permainingas: puiki pradžia ir nerimas, artėjant prie finišo.
Etapo 353 km greičio ruožas buvo padalytas į dvi dalis, tarp jų buvo oficialus valstybių sienos kirtimas.
Dėl Argentiną plaunančių liūčių, organizatoriai netgi atšaukė argentinietišką etapo dalį motociklininkams, o štai visureigių vairuotojai turėjo iš viso šeštadienį nuvažiuoti 793 km.
Turbinos problemos neleido važiuoti greičiau, bet iki finišo atriedėjome.
Startavę 49-i, „Agrorodeo“ komandos lenktynininkai nuo pat pradžių rodė puikų tempą: jie kilo aukštyn iki 39 vietos.
„Pirmą greičio ruožo dalį baigėme, netrukus startuosime – antroje atkarpoje. Pradžia buvo įkvepianti, aplenkėme keletą varžovų. Bet įpusėjus ruožui ir vėl kaprizus pradėjo rodyti turbina: teko etapą baigti „avariniu režimu“. Turbinos problemos neleido važiuoti greičiau, bet iki finišo atriedėjome. Rytoj – poilsio diena, kurios labai labai reikia“, – pranešė sportininkai.
Techninę problemą išsyk buvo galima pastebėti pagal sulėtėjusį ekipažo tempą – iš 39 pozicijos lenktynininkai smuko į 43, 54, 57 ir (preliminariais duomenimis) finiše – 62-ą vietą. Etapo nugalėtojui Carlosui Sainzui, kuris nuotolį įveikė per 3 val. 19 min. 3 sek. lietuvių ekipažas pralaimėjo 1 val. 39 min. ir 4 sek.
Sekmadienis bus itin darbinga diena komandos mechanikams Dariui ir Aidui Biesevičiams bei Rimui Granskui – lenktynininkai turės galimybę pailsėti, o mechanikai privalės paruošti Lietuvoje pagamintą „Seat“ antrajai Dakaro pusei, kuri tikrai nebus lengvesnė.