Naujausia informacija iš Saudo Arabijos – 15min GAZAS „Facebook“ paskyroje ir specialiame 15min Dakaro ralio polapyje
Dešimtasis Dakaro ralio etapas, pradėjęs maratono dienas, kai lenktynininkai negali gauti jokios pagalbos iš aplinkinių, turėjo būti vienas ilgiausių – 534 km, tačiau 345 km atstumu nuo starto esančią neutralizacijos zoną pasiekę dalyviai sužinojo, kad tai bus šiandienos jų finišas.
„Atvažiavom į tarpinę zoną ir mums pasakė, kad antra dalis atšaukta, nes tiek daug nusivertimų buvo pirmoje dalyje, kad organizatoriams trūksta sraigtasparnių. Kelis dalyvius jie išgabeno rimtos būklės“, – informaciją perdavė lenktynininkas Vaidotas Žala.
Dakaro ralis vyksta sudėtingomis bekelės trasomis, atokiose vietovėse, kurias, esant reikalui, būtų sudėtinga pasiekti automobiliais. Kad užtikrintų operatyvią pagalbą, Dakaro ralio organizatoriai tam naudoja sraigtasparnius. Kai visa flotilė buvo įdarbinta ir nebeliko laisvų sraigtasparnių gelbėjimui, organizatoriai atšaukė greičio ruožą.
Ši žinia buvo naudinga Vaidoto Žalos šturmanui Sauliui Jurgelėnui, kuris jau kelias dienas jaučia rankos skausmą. Taip pat ramesnis ir atsargesnis tempas leido „Agrorodeo“ komandai saugiai pasiekti finišą.
„Labai pavojingos ir minkštos kopos pirmoje dalyje. Saulius agonijoje buvo kurį laiką, nes nervą užspaudė, tai gal gerai, nes ta agonija mus nugesino, saugiai ir sklandžiai pravažiavome“, – sakė Vaidotas Žala.
Saugiai pasiekti finišą trečiadienį automobilių vairuotojams itin svarbu, mat prasidėjo maratonas. Šią naktį sportininkams negalės padėti mechanikai ir jie galės naudoti tik tas dalis ir įrankius, kuriuos jie vežasi kartu su savimi. Užtikrintas ir saugus „Agrorodeo“ komandos tempas leido „MINI John Cooper Works Rally“ automobilį į finišą atvežti sveiką.
„Labai klastingas greičio ruožas. Atrodo, yra tiesių vietų, kuriose galima paspausti, bet kopos lūžtančios. Kai kurios, kas trečia ar ketvirta, labai stačios. Pamatėm nusivertusį Alonso po pirmų kopų tai vaizdas atvėsino. Atsipalaiduoti negalėjom, Vaidas visur pristabdydavo, bet geriau pristabdyti, nei nulėkti“, – apie trasos specifiką komentavo Saulius Jurgelėnas.