Pirmiausia komandos nariai apsilankė administracinėje komisijoje. Dakaro administracinė komisija ypatinga tuo, kad čia neužtenka pateikti vos keletą dokumentų ir jau eiti ruoštis varžyboms.
Administracinės komisijos metu lenktynininkai, mechanikai ir komandos žurnalistai turėjo gauti krūvą atspaudų ir aplankyti nemažai skirtingų patikros punktų.
Mechanikams ir žiniasklaidos atstovams administracinė komisija buvo kiek trumpesnė, tačiau dėl įvairiausių organizacinių prancūziško stiliaus nesklandumų viskas užtruko apie dvi su puse valandos.
„Agrorodeo“ ekipažo pilotų Vaidoto Žalos ir Sauliaus Jurgelėno laukė dar ilgesnės procedūros, tačiau ekipai visus patikros taškus pavyko įveikti gana sklandžiai ir į specialią knygelę suguldyti patikros atspaudus.
„Administracinė komisija yra įspūdinga. Nėra net su kuo palyginti. Net su pasaulio taurės varžybomis palyginus čia yra krūva reikalų. Atvažiavus čia pirmą kartą ir nežinant nuo ko pradėti, būtų labai didelis vargas.
Atvažiavus čia pirmą kartą ir nežinant nuo ko pradėti būtų labai didelis vargas.
Gerai, kad Saulius viską žino. Labai puikiai praėjome komisiją. Kai girdėjome pasakojimus, kiek ta komisija gali užsitęsti, tai mes, palyginus, dar labai greitai viską padarėme“, – kalbėjo Vaidotas Žala.
Pasibaigus administracinei komisijai reikėjo pasirodyti techninėje apžiūroje. Čia Dakaro dykumų maratono organizatoriai tikrino, ar automobilis atitinka techninius varžybų bei klasės įskaitos reikalavimus. Taip pat buvo vertinama ir ekipiruotė.
Dariaus Biesevičiaus „kūdikis“ „Seat Leon Dakar“ daugelį patikrų jau praėjo Le Havro uoste prieš automobilį išplukdant iš Prancūzijos, tad Argentinoje komanda itin daug laiko nesugaišo.
Administracinė komisija truko ilgiau nei techninė.
„Techninė komisija praėjo sklandžiai, nes daugumą darbų pasidarėme dar Prancūzijoje. Dabar tik patikrino, ar sutvarkėme trūkumus. Šiaip viskas sklandžiai, greitai. Administracinė komisija truko ilgiau nei techninė“, – konstatavo mechanikų komandos vadovas Darius Biesevičius.
Ekipažo šturmanas Saulius Jurgelėnas patikino, kad praėjus abi komisijas nuo ekipažo pečių nukrito daug rūpesčių ir komanda dabar gali ramia galva laukti starto.
Administracinė komisija truko ilgiau nei techninė.
„Nors atrodė, kad diena bus sunki ir intensyvi, tačiau per penkias ar šešias valandas viską susitvarkėme. Turime gerų žinių, nes viskas yra tvarkoje ir mums oficialiai leista startuoti T3 grupėje. Galėsime startuoti ir alternatyvios energijos įskaitoje.
Po vakar dienos išmuitinimo mūsų „NEXBTL“ degalai vežiojami po įvairius trasos taškus. Turime čia ir vieną, kitą statinaitę atsargai. Šiandien viskas. Laukia laimingas vakaras baiseine ir naujų metų pasitikimas“, – sakė komandos šturmanas Saulius Jurgelėnas.
Galiausiai lenktyninis automobilis buvo priduotas į uždarą parką, o komanda išvyko ilsėtis.
Kiek vėliau komandos nariai Argentinoje, Buenos Airėse sutiks ir 2016-uosius metus. Čia kalendorius persivers penkiomis valandomis vėliau nei Lietuvoje.