„Agrorodeo“ ekipažas ir jų automobilis ypatingas tuo, jog komanda savo bolidui degalus į Pietų Ameriką gabenosi. Į Argentiną atplukdyta keliolika statinių antros kartos „NEXBTL“ degalų.
„Agrorodeo“ ekipažas startuos T3 klasėje. Lietuvių duetas, važiuojantis su „Seat Leon Dakar“, varžysis alternatyvius degalus („Challenge NRJ“) naudojančios technikos įskaitoje.
„Veiksmo šiandien užteko. Nors atrodo, kad diena neįtempta, tačiau daug laiko ir nervų „suvalgė“ mūsų degalų išmuitinimas. Panašu, kad čia visi naudojasi Dakaru – sąskaitos išrašinėjamos lygioje vietoje arba reikia mokėti labai neaiškius mokesčius.
Sąskaitos išrašinėjamos lygioje vietoje arba reikia mokėti labai neaiškius mokesčius.
Vaidas šiandien padirbo už bankininką, darė daug pavedimų. Toliau organizavome ir vietinę degalų logistiką. Galime pasidžiaugti, kad prieš porą valandų mūsų degalai jau buvo išmuitinti. Viena dalis, kuri bus išdėliota mūsų trasoje, išvažiavo kiek toliau. Kitą dalį pasiimsime čia, varžybų pradžiai“, – apie komandos dieną pasakojo Saulius Jurgelėnas.
Lietuviams Argentinoje gelbsti ir Buenos Airėse gyvenantis Marcelo Rolando. Puikiai ispaniškai ir lietuviškai kalbantis argentinietis padeda nepasiklysti kiek chaotiškuose organizaciniuose reikaluose.
„Čia šiek tiek kvepia socializmu kvepia. Pinigų kapitalo kontrolė egzistuoja. Ne taip paprasta suktis. Gerai, kad turime vietinį argentinietį pagalbininką, nes kitaip čia būtų sudėtinga. Šiaip viskas gerai. Išsimiegojome. Kvapą atgauname, jau ir veidai spalvą atgauna. Rytoj bus dar geriau“, – įspūdžiais dalijosi V.Žala.
Kol vairuotojas su šturmanu sprendė su organizacija susijusius uždavinius, komandos mechanikai Darius ir Aidas Biesevičiai bei Rimas Granskas triūsė prie automobilio. Viską patikrinę ir peržiūrėję jie jokių neišsprendžiamų problemų nerado.
„Šiandien patikrinome automobilį prieš techninę komisiją. Turėjome visokių smulkmenų. Neveikė signalas, reikėjo papildomus rūko žibintus įdėti. Tai tik smulkmenos, bet jos užėmė laiko. Tačiau viską išsprendėme“, – pasakojo Darius Biesevičius.
Ketvirtadienį komandos laukia dar du iššūkiai – administracinė ir techninė komisijos. Tik įveikus šiuos du barjerus „Agrorodeo“ ekipai bus leista startuoti sunkiausiose pasaulyje lenktynėse.
Dakaro dykumų maratonas prasidės sausio antrą dieną. Pirmuoju išbandymu ekipažams taps vadinamasis prologas. Tai trumpas, nė dvidešimties kilometrų nesiekiantis greičio ruožas, kuriame komandos išsiaiškins savo starto pozicijas.