„Čia tas atvejis, ta klaida, kurią padarai vieną kartą gyvenime. Šį kartą ji mums ėmė ir nutiko“, – su jam įprasta humoro doze komentavo situaciją Vaidotas Žala.
Tačiau tą akimirką, kai buvo skaičiuojamas bendras rezultatas, pritaikius baudą, turbūt labai linksma nebuvo. Nes, jei būtų gavę dar daugiau baudų, Vaidotas su Andriu būtų į priekį užleidę ne tik kelis lenkų ekipažus, bet ir Giedrių Notkų su Dalium Strižanu. O tai svarbu skaičiuojant dar ir bendrą Lietuvos ralio čempionato rezultatą.
Koją pakišo padangų reglamentas
Baudą „Agrorodeo“ komanda gavo už tai, kad „Rally Elektrėnai“ panaudojo viena padanga per daug.
„Leistinas naudoti padangų kiekis yra nustatomas pagal ralio kilometražą: 8, 10, 12. Šis ralis nebuvo labai ilgas, todėl komandos galėjo naudoti po 8 padangas. Mes taip ir padarėme: startavome keturiom naujom, po to dvi padangas pakeitėme pirmojo serviso, dar dvi antrojo techninio aptarnavimo metu.
Todėl, kai teisėjai suskaičiavo 9 padangas, labai nustebome. Juk naudojome tikrai tik 8. Ir tik po to toptelėjo į galvą, kad visą laiką vežiojomės dar atsarginį ratą. Tai čia ir padarėme klaidą. Reikėjo tiesiog atsarginį sukeisti su vienu iš dėvėtų, o ne imti naują. Kituose raliuose, kai leidžiamas didesnis padangų kiekis, tokio skaičiavimo neprireikia. Todėl ir apsiskaičiavome: nors dvi padangas ir apgadinome, bet jomis grįžome į serviso zoną. Todėl atsarginis liko nepanaudotas, – paaiškino ralio padangų matematiką Vaidotas Žala. – Gerai, kad neatleidome gazo ralio viduryje, kai jau turėjome persvarą. Todėl susikrovėme pakankamą persvarą. Žemaitijos ralyje šią pamoką gerai išmokome. Ten turėjome dešimčių sekundžių persvarą, bet du apsisukimai trasoje, ir ji ištirpo“.
Ateities planai paaiškės per savaitę
Norint kovoti dėl Lietuvos ralio čempiono vardo Vaidotui su Andriu reikėtų laimėti dar du likusius etapus – „Samsonas Rally Rokiškis“ ir Druskininkų ralį.
Tačiau kiek anksčiau Vaidotas 15min buvo užsiminęs, kad galbūt parduos savo žalią „Škoda“ dar iki rudens. Nes šiuo metu itin akylai skaičiuoja biudžetus: ir klasikinio ralio, ir Dakaro. Juk dakarinė „Kamanė“ parduota, reikia pirkti kitą ralio reido automobilį, mokėjimus reikia atlikti rugpjūtį.
„Apsispręsti parduoti ar neparduoti R5 reikia jau dabar, nesibaigus čempionatui. Nes, pasibaigus sezonui, iki pavasario automobilio paklausa sumažės. Todėl sprendžiame dilemą jau dabar, nes nuo to labai priklauso kredito limitai ir pinigų srautai. Juk, jei pasiliksime Škoda, tai iki kito sezono“, – dalijosi mintimis V.Žala.
Ir paliko intrigą: „Atėjo svarbiausių sprendimų metas. Na, labai norėtųsi pabaigti šį ralio sezoną. Bet matysime, kaip viskas susiklostys...“.