Bendrojoje įskaitoje šoktelėję į ketvirtąją vietą, vyrai jau skaičiuoja ir bando atrasti visas galimybes „atsigroti“ minutes bei nustumti žemyn artimiausius konkurentus, važiuojančius su „Yamaha TTR 250“ V.Pyšnoj ir V.Cyganov.
Išsikapanojam iš lietuviškų purvynų, rasim kelią ir šitoj makalynėj
„Konkurentai jie rimti, užtenka jiems ir tempo, ir su orientacija nesusipykę, bet juk ir mes miške ne pirmą kartą! Išsikapanojam iš lietuviškų purvynų, rasim kelią ir šitoj makalynėj“, – pasakoja Mindaugas Aškelėnas
Lietuviai Ladogoje pasižymėjo kaip vieni pavyzdingiausių – išlaikydami važiavimo tempą jie ne ką mažiau dėmesio skiria tikslingam taškų rinkimui ir išvengia baudų.
„Ne vienas ekipažas pralekia pro tašką didesniu nei reglamente numatytu atstumu ir už tai susirenka baudas, kurios smukdo bendrojoje įskaitoje,“ – pasakoja Aidas.
„Pavyzdžiui, suomiai yra etatiniai baudų rinkėjai ir, nors techniškai važiuoja labai įspūdingai, bet dėl baudos minučių malasi sąrašo apačioje. Tai akivaizdus pavyzdys, kad negali vien gerai važiuoti arba vien puikiai orientuotis, turi sugebėti suderinti šiuos įgūdžius, puikiai susigroti kaip komanda ir tokiu būdu tikrai galima laimėti.
Gal čia reiktų pabūti prietaringu ir nusispjauti tris kartus, bet rezultatai rodo, kad mums tai sekasi. Peržiūrėjus penktos dienos maršrutą turiu nuojautą, kad nusimato panaši diena, kaip šiandien – greiti miško keliukai su pavojingai styrančiais akmenimis ir dalis trasos vaizdingose ežerų pakrantėse su didelių akmenų sangrūdomis. Įtariu, kad pelkių ryt organizatoriai mums pagailės“.