Vidutinio greičio ruožuose dalyviams užduodamas tam tikras tempas, kokiu jie privalo važiuoti visą greičio ruožą – vidutiniškai apie 30 kilometrų. Tiesiose atkarpose toks greitis įspūdžio nedaro, bet aštriuose posūkiuose dauguma dalyvių leidžia sau lėkti kiek įmanoma greičiau. Trumpai – posūkiuose jie važiuoja labai efektingai, tiesiose atkarpose kiek lėčiau.
Tik tų tiesių atkarpų pasitaiko labai retai. Paprastai, greičio ruožai driekiasi siaurais vingiuotais keliais, kuriuose sunku prasilenkti dviem automobiliams. Taigi ir dalyvių tempas žvelgiant iš šono atrodo arti maksimalaus tuo metu įmanomo greičio. Visi skuba.
Varžybų sistema – pakankamai paprasta. Atvykęs į finišą laiku, baudos negauni. Pavėlavęs gauni kažkokį baudos taškų skaičių, baudos kaupiasi ir pagal jas rikiuojami galutiniai rezultatai.
Šiuo metu, įveikę 8 iš 14 greičio ruožų, 2017 metų ralyje pirmauja vokiečiai su „Opel Ascona 2000“ (880 taškų). Už jų – šveicarai su „Audi 80“ (910 taškų), monakietis ir italas su „Opel Kadet GT/E“ (1070 taškų), prancūzai su „Volkswagen 1303 S“ (1120 taškų), ispanai su „Lancia Fulvia HF 1.6 (1180).
Šeštas bendroje įskaitoje šiuo metu – Danielis Elena, vairuojantis „Volkswagen Golf GTI“. Monake gyvenantis prancūzas yra tradicinis šių lenktynių dalyvis, kiekvienais metais kovojantis dėl pačių aukščiausių rezultatų. Taip jau yra įpratęs, nes jis yra daugkartinis pasaulio ralio čempionas, ekipaže su Sebastianu Loebu.
Pirmadienį ralio karavanas nakvos Valenso mieste Prancūzijoje, o antradienį vėl kelsis link Monako. Paskutiniai du greičio ruožai bus surengti vėlai vakare. Po jų ir paaiškės šio ralio nugalėtojas.