Pirmasis etapas buvo išties intriguojantis, mat po žiemos pertraukos į trasą sugrįžo ne tik senbuviai, bet prisijungė ir vienas kitas naujokas. Kaip ir pridera sezono startui, visų dalyvių technika per žiemą buvo atnaujinta, o kai kurie lenktynininkai startavo ir visiškai naujai sutvertais bolidais.
Aleksandrijos trasoje gausiai susirinkusi žiūrovų minia per visą dieną išvydo po du kiekvienos klasės kvalifikacinius ir vieną finalinį važiavimą. Čia dramos netrūko tiek pagal autokroso principus vykstančiame „bulių krose“, kuriame draudžiami tyčiniai kontaktai, tiek „bulių kautynių“ važiavimuose, kuriuose dalyviai jau kaip tik „pasileidžia plaukus“ ir turi padaryti kuo daugiau veiksmų prieš oponentus.
Tradiciškai prie starto pirmiausia stojo „bulių kroso“ jaunių ir damų jungtinė klasė. Joje pasirodė keturi atstovai. Galiausiai finalinėje kovoje geriausiai pasirodė Mantas Bėlskis, kuriam tik po trijų ratų „sėdėjimo ant galinio buferio“ pavyko aplenkti ir už savęs palikti tądien itin stabiliai važiavusią Emą Vitkauskaitę-Puodžiūnienę. Trečiąją vietą čia iškovojo Monika Šlepikaitė.
Klasė 1,6 buvo atskirta į du pogrupius, mat joje užsiregistravo net 13 dalyvių. Savo profesionalumą čia pademonstravo finalinį važiavimą laimėjęs patyręs autokroso lenktynininkas Justinas Mikalauskas. Antroje vietoje įsitvirtino dar vienas autokroso „vilkas“ Egidijus Nevulis. Į trečią vietą kelią prasiskynė Ernestas Stankūnas.
Beje, šios klasės važiavimuose užfiksuota ir aštrių momentų. Vienoje iš greičiausių distancijos atkarpų trasos pločio nepasidalijo Vadimas Šapovalovas, Lukas Nevulis ir Andrius Zaveckas. Pastarasis atsidūrė trasos pakraštyje, kliudė šlaitą ir vertėsi.
Klasėje 2,0 startavo šeši dalyviai ir čia vilčių niekam nepaliko puikiai paruoštą automobilį vairavęs Nerijus Baikauskas. Augustinas Maniušis prasibrovė ant antrosios vietos laiptelio, o trečiosios vietos taurė įteikta Andriui Lagunovui. Techninės problemos kiek stabdė Gintarą Bėlskį. Viename iš važiavimų nuo jo „Volkswagen Golf“ nuskriejo priekinis ratas. Šioje klasėje didesnių intrigų neužfiksuota.
OPEN klasėje startavo penki dalyviai. Be didesnės konkurencijos pirmąją vietą iškovojo visais ratais varomą „Audi“ vairavęs Raimondas Monstvila. Jis už savęs paliko kautis Arūną Matulį ir Šarūną Budrį. Pastarieji lenktyniavo itin artimoje kovoje. Ilgą laiką lyderiavo Šarūnas Budrys, tačiau klaidos išlaukęs Arūnas Matulis sugebėjo oponentą aplenkti ir iškovojo antrąją vietą. Šarūnui Budriui teko tenkintis trečia vietą. Už prizininkų pjedestalo ribų liko Gytis Strumskys, kuriam viename iš važiavimų atsidarė variklio gaubtas bei Donatas Stašiūnas-Žvėris, kuriam lenktynes komplikavo pavarų dėžės problemos. Reikalingiausia antra pavara tiesiog nebeįsijungė, o važiuojant kitomis Žvėris oponentams konkurencijos sudaryti nesugebėjo.
Bene labiausiai žiūrovai laukė dviejų „bulių kautynių“ kategorijų dalyvių. Pagal tai, kaip paruošti „buliais“ vadinami automobiliai, čia jie skirstomi į „lengvuosius“ ir „sunkiuosius“. Lengvųjų bulių kategorijoje startavo vienuolika dalyvių ir kiekvienas iš jų kovojo dėl taškų. Taškai tradiciškai buvo dalijami už kontaktus ir žalą varžovams – apsukimą, apvertimą, pastūmimą. Papildomų balų galima buvo gauti net ir pačiam inicijavus apsivertimo procesą. Trasoje veiksmo netrūko kiekvieno važiavimo metu, o visus kiek aštresnius epizodus palydėdavo per Aleksandrijos trasą nuvilnydavusios ovacijos.
Nugalėtoju „lengvųjų bulių“ klasėje tapo vienas iš favoritų, daugkartinis nugalėtojas ir prizininkas Nerijus Petriškis. Antroje vietoje pasirodymą baigė publikos numylėtinis Linas Sveikackas, kuris itin daug veiksmo sukūrė būtent finaliniame važiavime. Sportininkas demonstravo tokius triukus, kad po apsivertimo jo automobilis vėl atsistodavo ant ratų ir judėdavo toliau. Trečioje vietoje pagal surinktus taškus įsitvirtino Karolis Steponas.
„Sunkiųjų bulių“ įskaitoje startavo penki „šarvuočiai“. Metaliniais skydais ir plokštėmis ginkluoti „buliai“ vienas kitą stumdė, vartė ir kitaip baudė, taip kiekvienas sau rinkdami taškus. Čia užfiksuota itin daug efektingų momentų, po kurių publika tiesiog šėlo. Nugalėtoju čia tapo Artūras Šukys. Antrąją poziciją iškovojo Ovidijus Gintautas, o trečiosios vietos taurė iškeliavo į Panevėžį Irmantui Šuminskui.
Po pirmųjų įvykusių važybų „bulių kroso“ ir „bulių kautynių“ sezone numatyti dar šeši etapai. Dalyviai du kartus lenktyniaus Joniškyje, po sykį kėbulus surems Kupiškio, Rokiškio ir Telšių trasose bei dar kartą grįš į Aleksandrijos ringą.
Artimiausios varžybos numatytos gilias „bulių kautynių“ tradicijas turinčiame Joniškyje. ESK „Forsažas“ trasoje antrasis sezono etapas įvyks jau gegužės 29-ą dieną, sekmadienį.