„Alfa Romeo“ grįžta su trenksmu: subūrė gausiausią komandą „Press ralyje“

Jau pirmąjį birželio savaitgalį Lietuvoje startuos trečią dešimtmetį vykstantis tarptautinis „Press ralis“, kuriame varžosi ne tik žurnalistai iš įvairių šalių, bet ir profesionalūs lenktynininkai. Praėjusiais metais antri pagal trasų įveikimo greitį „Press ralyje“ likę Lietuvos ralio čempionas Dominykas Butvilas su šturmanu Sauliumi Masonu, važiavę „Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio“ automobiliu, įkvėpė šio gamintojo gerbėjus ir šiemet prie starto linijos grįžta su visa kariauna itališkų automobilių – jų čia bus net aštuoni, rašoma pranešime.
„Alfa Romeo“ komanda „Press Rally“ varžybose
„Alfa Romeo“ komanda „Press Rally“ varžybose / Komandos nuotr.

„Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio“ gavo sportiškiausio Lietuvos automobilio titulą 2022-ųjų Lietuvos metų automobilio rinkimuose, tad tai buvo papildoma motyvacija suburti tokį gausų startuojančių ralyje būrį, o taip pat ir gera paspirtis tapti oficialiu šio ralio automobiliu. Galbūt tai prisidės prie mito, kad SUV negali būti sportiškas, sugriovimo – tai jau kartą įrodė ir praėjusių metų ralio rezultatai, šiemet pamėginsime juos pakartoti“, – kalbėjo „Autobrava Motors“ marketingo specialistė Vaida Baranauskaitė-Juočepė ir juokaudama pridūrė, jog „Alfa Romeo“ lipdukai, atsidursiantys ant visų ralyje startuosiančių automobilių, galimai ir kolegoms bei konkurentams pridės daugiau sportiškumo.

Arklio galių pergalei nebeužtenka

Gausiausioje ralio komandoje važiuos šio gamintojo atstovai, žurnalistai, o taip pat ir „Alfa Romeo“ ambasadorius, antrą kartą šiose lenktynėse dalyvausiantis Lietuvos ralio čempionas Dominykas Butvilas bei pirmąją Lietuvos beduino statulėlę iš Dakaro ralio parvežęs Rokas Baciuška.

„Startuosiu su „Stelvio“ – pagal šio ralio standartus mes esame pankai, nes važiuosime su 510 AG turinčiu SUV. Šiame ralyje greičio ruožai daugiausiai yra įvairūs slalomai, kurie vietomis gali būti greitesni, o miestuose ir labai siauri. Didelis, aukštas automobilis atrodo visai netinkamas, bet gerose rankose toks modelis gali tapti konkurencingas“, – iki starto likus daugiau nei savaitei kalbėjo D. Butvilas.

Sportininkas praėjusiais metais pademonstravo tai, apie ką drąsiai kalba ir šiemet – už savęs „Press ralyje“ paliko įvairiausius automobilius: nuo itin konkurencingų karštųjų hečbekų iki beveik 600 AG turinčių kupė tipo automobilių, tad sportiškiausiojo automobilio titulas „Stelvio“ priklauso ne be reikalo.

Jau du kartus ant „Press ralio“ nugalėtojų pakylos lipęs operatorius Domantas Puodžiukas šiemet sulaužė savo tradiciją važiuoti galu varomu automobiliu ir taip pat pasirinko galingąjį itališką SUV.

Turinio kūrėjas pasakoja, kad prieš priimdamas šį sprendimą turėjo abejonių, tačiau jau pirmi nuvažiuoti kilometrai leido suprasti, kad tai konkurencingas automobilis: „Praktiškai visą savo vairavimo karjerą aš praleidau prie galu varomų automobilių vairo, tad taip, abejonių kilo, bet ne dėl automobilio, o dėl savo jėgų. Visgi „Quadrifoglio“ turi daugiau nei dvigubai „ponių“ nei bet kas, ką esu turėjęs ar su kuo lenktyniavęs. Todėl prieš priimant sprendimą startuoti šiuo automobiliu norėjau pirmiausia išbandyti ar man pavyks šį monstrą suvaldyti. Pusdienis „Nemuno žiedo“ trasoje ir kelios slalomo treniruotės įtikino, kad tai labai konkurencingas automobilis ir tikrai šansų turime!“

Jaudinasi ir žada maksimumą

Tiesa, D. Puodžiukas neslėpė ir priešstartinio jaudulio, kurį padidina ir faktas, kad važiuos vienoje komandoje su Lietuvos ralio čempionu.

„Jaudinčiausi, net jeigu startuočiau su savo „Subaru BRZ“ antrus metus iš eilės, bet dabar jaudulys dar stipresnis, nes atstovauju komandai, kuri mums patikėjo galingiausią ir sportiškiausią savo gamos modelį. Papildomas jauduliukas ir tuo pačiu motyvacija atsiranda ir dėl to, kad tokiu pat automobiliu kartu varžysis ir Lietuvos ralio čempionas Dominykas Butvilas. Bus be galo smagu pasižiūrėti kiek mano koja yra lengvesnė nei jo“, – šypsojosi vaizdo turinį apie automobilius kuriantis operatorius ir sakė, kad „Press ralis“ yra bene labiausiai laukiamas metų renginys.

Tuo tarpu D. Butvilas sakė, kad stengsis padaryti viską, ką gali ir dėl rezultato, ir dėl žiūrovų: „Mes padarysime savo maksimumą, o „Stelvio“ bus mūsų (nebe slaptas) ginklas. Tikiuosi bus daugiau greitesnių trasų, kur gali uždainuoti jo variklis – būtent tai labiausiai patinka žiūrovams.“

Pasirodys ne tik „Alfa Romeo“

Įgaliotieji „Alfa Romeo“ atstovai „Autobrava Motors“, surinkę gausiausią žurnalistų ralio komandą, taip pat aprūpino ir ralio organizatorius visu reikalingu transportu. Štai ralio trasas tikrins ir „atidarinės“ žurnalo „Auto Bild Lietuva“ vyriausiasis redaktorius Vitoldas Milius, šiam darbui pasirinkęs išskirtinės išvaizdos „Jeep Gladiator“ pikapą. Visą pasaulį automobiliais apkeliavęs ir vis naujų iššūkių ieškantis žurnalistas rinkosi bene toliausiai nuo sportiškumo esantį modelį sportinių trasų tikrinimui. V. Milius aiškino, kad taip gerokai įdomiau ir jam pačiam, ir susirinkusiems žiūrovams, o savo funkciją šis automobilis, sakė žurnalistas, atliks puikiai.

Ralio organizatoriai įvairioms administracinėms bei logistikos reikmėms pasitelks ir kitus „Autobrava Motors“ atstovaujamų gamintojų automobilius – abi ralio dienas medijos komandai bei trasų teisėjams talkins „Jeep Wrangler“ bei „Jeep Compass“ modeliai, tad net ir užklupus didžiausioms liūtims organizatoriai bus ramūs dėl automobilių pravažumo.

„Press ralis“ startuos birželio 3 dieną Vilniuje, o finišo arką dalyviai kirs birželio 4 dieną Klaipėdos Teatro aikštėje. Ralio gerbėjai taip pat kviečiami birželio 3 dieną atvykti ir į Kėdainius, kur dalyviai varžysis dėl mero taurės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis