„Alfa Romeo“ pristatė C42 F1 bolidą. Kiek rėmėjai sumokėjo už kino G.Zhou vietą?

Paskutinė šiemet savo bolidą sekmadienį pristatė „Alfa Romeo F1 Team Orlen“ komanda. Pagrindiniai klausimai, į kuriuos atsakysime pristatydami komandą, kodėl ji važiuos po Šveicariška vėliava? Ir kiek kinų rėmėjai paklojo už vietą „Formulėje 1“ savo jaunajam autosporto talentui Guanyu Zhou?
Alfa Romeo C42 F1 bolidas/ gamintojo nuotr.
„Alfa Romeo“ C42 F1 bolidas

Tarptautinė komanda

Lenkija, Šveicarija, Italija, Kinija ir Suomija. Ką visos šios šalys turi bendro su italų automobilių gamintojo vardu pavadinta „Formulės 1“ komanda?

Komandos generalinis rėmėjas yra Lenkijos naftos perdirbimo koncernas „PKN Orlen“. Todėl ir rezervinio piloto poziciją užima lenkas Robertas Kubica.

Nors ir komandos pavadinime „Alfa Romeo F1 Team Orlen“ atrodytų nėra nieko bendro su Šveicarija, visgi ji turi šveicarišką lenktynių licenciją ir važiuos po šios šalies vėliava. Tai ne atsitiktinumas. Juk tai ta pati kadaise buvusi šveicarų „Sauber“ komanda, tiek jo šiuo metu pervadinta į „Alfa Romeo“. Nepaisant to buvusi „Sauber“ struktūra liko beveik nepakitusi.

Italija reiškia šalį, iš kurios yra pats automobilių gamintojas – „Alfa Romeo“, o Kinija ir Suomija – pilotų tautybes.

Visiškai nauja komandos sudėtis

Kol kas komandos variklių tiekėju išliko „Ferrari“, tačiau kardinaliai pasikeitė pilotų sudėtis. Karjerą baigusį Kimį Raikkoneną pakeitė kitas patyręs suomis Valtteri Bottas.

Tuo tarpu antrame komandos bolide prie vairo sėdės pirmasis istorijoje „Formulės 1“ pilotas iš Kinijos – Guanyu Zhou. Jo sėkmę lėmė pinigai. F1 padoke sklando kalbos, kad už tai rėmėjai iš Kinijos sutiko pakloti per 30 mln. dolerių per sezoną.

Kol kas apie kino pajėgumą spręsti yra sunku. Tačiau faktas, kad praeityje žemesnėse F1 serijose jį yra lenkę tokie už savo vietas mokantys lenktynininkai kaip N.Mazepinas ar N.Latifi, nenuteikia optimistiškai. Pernai (2021 m. F2 čempionate) už trečioje vietoje galutinėje įskaitoje likusį kiną daugiau taškų surinko talentingasis australas O.Piastri ir rusas R.Shwartzmanas.

Ar A.Giovinazzi dar sugrįš į „Formulę 1“?

Tuo tarpu yra gerų žinių ir apie Antonio Giovinazzi, kurį kinas „Alfa Romeo“ komandoje šiemet ir pakeitė. Kai jau atrodė, kad 28-erių metų amžiaus italas savo šansą „Formulėje 1“ jau paleido, atrodo, kad jam dar gali nusišypsoti sėkmė.

Anksčiau jau rašėme, kad „Haas“ bandymų metu panaikino „Uralkali“ reklamas nuo bolido. Taip pat šiuo metu neatmetama galimybė, kad dėl Rusijos invazijos į Ukrainą čempionate nestartuos ir jų remiamas pilotas iš Rusijos Nikita Mazepinas. O būtent Antonio Giovinazzi kol kas ir yra tarp pagrindinių pretendentų užimti jo vietą. Kokia bus šių spekuliacijų atomazga sužinosime artimiausiu metu.

Primename, kad F1 sezono startas jau kovo mėnesį. Pirmasis etapas įvyks kovo 20 dieną Bahreine.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis