Iki šiol jiems nelabai sekėsi – „Aquila“ prototipą vis kankino patikimumo problemos. Tačiau šiais metais komanda tiki savo galimybėmis ir visiškai pasitiki naujai paruošta technika.
„Pakeitėm viską kas įmanoma, išsprendėm keletą techninių šio automobilio konstrukcinių trūkumų, turim geriausius vairuotojus, todėl manau šiemet būsime labai stiprūs,“ – sako komandos lyderis, daugkartinis žiedinių lenktynių čempionas Ramūnas Čapkauskas.
Šios komandos vadovas Haris Aleksandravičius turės labai stiprą vairuotojų rikiuotę. Ramūnui Čapkauskui kompaniją sudarys Deividas Jocius ir Andrius Jasionauskas. Deividas su Ramūnu jau yra važiavę šiuo prototipu, o štai Andrius iki šiol lenktyniavo tradiciniais kėbuliniais automobiliais.
„Man tai bus nauja patirtis. Automobilis šiek tiek kitaip valdomas, jis daug aštresnis bet tikiuosi man greitai pavyks adaptuotis, juk iš principo jo valdymas vistiek toks pat,“ – sako A. Jasionauskas.
Ekipos vairuotojų laukia intensyvi testų programa – lenktynininkai planuoja treniruotis ir Lietuvoje, ir Estijoje, ir Latvijoje. Be to, komanda dalyvauja Baltijos šalių ilgų distancijų žiedinių lenktynių čempionate.
Komanda šiais metais smarkiai atnaujino „Aquila“ prototipą: sumontuotas visiškai naujas BMW variklis, nauja sekvencinė pavarų dėžė, tačiau svarbiausia, kad komandos inžinieriai kardinaliai pakeitė visą automobilio elektroniką, kuri smarkiai kankino ekipą ankstesniais metais.
„Aquila“ automobiliui ilgą laiką priklausė ir „ENEOS 1000 km“ lenktynių vieno rato trasos įveikimo rekordas. Prieš dvejus metus jį paveržė konkurentai, tačiau šiemet trys kauniečiai pasiryžę susigrąžinti sau trasos rekordininkų titulą.
Kaip „Algirdai by Speed-Styling“ komandos trijulei – Deividui Jociui, Ramūnui Čapkauskui ir Andriui Jasionauskui – seksis pildyti savo planus, pamatysime jau visai netrukus. Liepos 21-23 dienomis Palangoje vyksiančiose „Eneos 1000 km“ lenktynėse.