Konkurencija tarp Sergio Perezo ir Pierre Gasly
Pierre Gasly kontraktas baigiasi 2023 metais. Jau pernai Austrijos energetinių gėrimų gamintojas rimtai svarstė grąžinti jį į pagrindinę „Red Bull“ komandą, tačiau sėkminga sezono pabaiga padėjo S.Perezui išlaikyti vietą komandoje. Vis dėl to meksikiečio kontraktas buvo pratęstas vos metams ir baigiasi po šio sezono. Todėl 2022 m. sezone matysime dar aršesnę konkurenciją tarp šių pilotų. Kur kiekvienas sportininkas stengsis komandos vadovybei įrodyti, kad yra vertas vietos šalia čempiono M.Verstappeno.
Tik klausimas, ar P.Gasly vėl grįžti ir lenktyniauti šalia M.Verstappeno tikrai būtų teisingiausias kelias? Kiekvienas akivaizdžiai mato, kad „Red Bull“ yra Maxo komanda. Kuri dirba ir net kuria savo bolidą pirmiausiai pagal jį. Tiek praeityje P.Gasly, tiek A.Albonas ar ir dabar S.Perezas turi problemų su austrų bolido galinės dalies stabilumu. Stebėdami tai tarsi sugrįžtame į M.Schumacherio ir R.Barrichello laikus, kai kad net ir koks geras bebūtum, pagal komandos lyderį kurtas bolidas brazilui neleido parodyti, ką jis gali geriausio. O gal tiesiog tiek tada Michaelis, tiek dabar Maxas yra tiek geresnis už visus kitus rikiuotėje?
Bet jei P.Gasly ateitis nebūtinai yra „Red Bull“. Iš ko jis gali dar rinktis? Žinant, kad Fernando Alonso nevažiuos „Formulėje 1“ amžinai, galbūt prancūzų „Alpine“ komanda gali svarstyti savo ateitį sieti su Pierre Gasly? Greitas prancūzas, tos pačios šalies komandoje skamba gerai, tačiau o kaip gi komandos rezervinis pilotas, vienas perspektyviausių F1 jaunųjų talentų Oscaras Piastri? Iki šiol visose žemesnėse klasėse laimėjęs australas įneš į „Formulę 1“ dar daugiau nežinomųjų. Į kuriuos šį sezoną tikimės sulaukti atsakymų.
Yuki Tsunoda šis sezonas bus lemiamas
Kai 2020 metų „Formula 2“ sezone japonas liko trečias (tais metais nusileido tik Mickui Schumacheriui ir Callumui Ilottui) jis su „Honda“ koncerno („AlphaTauri“ variklių tiekėjas) pagalba pravėrė duris į „Formulę 1“. Debiutiniai metai buvo sunkūs. Nuo komandos draugo jaunasis 21-erių m. amžiaus Yuki atsiliko net 78 taškais (P.Gasly surinko 110, o Y.Tsunoda tik 32). Visgi dažnai su bolidu į avarijas patekdavusiu japonu sutartis buvo pratęsta.
Komandos vadovas Franzas Tostas apie Y.Tsunoda debiutinis metus sakė: „Tai, kad nepaisant sudėtingų metų pasiūlėme Y.Tsunodai pratęsti kontraktą nėra jokia staigmena. Šiais laikais pasikvietus naujoką į „Formulę 1“, privalai suteikti jam laiko. Šis sportas yra sudėtingas ir norint čia viską perprasti niekada nebūna lengva. Yuki įrodė, kad jis yra greitas. Žinoma, buvo nemažai avarijų, tačiau tai mokymosi proceso dalis. Jei žmogus ieško bolido galimybių ribų, savaime suprantama, kad jis kartais dėl to apgadins vairuojamą techniką. Visgi manome, kad avarijų laikas jau baigėsi ir šiemet Yuki parodys, ką iš tiesų gali.“
Paskutinėse praeito sezono lenktynėse Y.Tsunoda užfiksavo rekordinę ketvirtą vietą lenktynėse ir šiemet jo atžvilgiu lūkesčiai jau bus visai kiti. Jei japonas ir vėl negalės užtikrinti stabilių aukštų pozicijų, tikėtina, kad „Red Bull“ talentų kalve tapusios komandos duris pasibels kitas naujokas.