Amerikos automobilių pramonės kūrinys „Ford Shelby GT350“ Palangoje kaprizų neparodė

Itin gausi šių metų „Aurum 1006 km“ automobilių rikiuotė gali pasigirti labai išskirtiniais automobiliais. Ir jeigu įvairūs „Porsche“ modeliai jau tapo norma, tai „RC Cola racing by 8000RPM motorsport“ į Palangą atsivežė tikrą egzotiką, nepalikusią abejingų nei Vytauto gatvėje, nei treniruočių metu lenktynių trasoje. „Ford Shelby GT350“ yra tas kodinis pavadinimas, po kuriuo ir slypi visas Amerikos automobilių pramonės žavesys, rašoma pranešime.
„RC Cola racing by 8000RPM motorsport“
„RC Cola racing by 8000RPM motorsport“ / Modesto Valantavičiaus nuotr.

„RC Cola racing by 8000RPM motorsport“ ekipa dar lenktynių savaitgalio pradžioje nerimavo dėl to, ar jų „Shelby“ atlaikys lietuvišką kaitrą, kuri pastarosiomis dienomis dominuoja Palangoje.

Komanda svarstė, kad norint palengvinti darbą varikliui gali tekti atsisakyti oro kondicionieriaus. Tačiau po dvi dienas trukusių treniruočių sesijų komanda priėmė sprendimą nieko nekeisti, todėl vairuotojai savo darbo „kabinete“ neturės kęsti beprotiškos kaitros.

„Pirma šios dienos treniruotė parodė, kad temperatūros problemos buvo išspręstos ir amerikietiško privalumo – oro kondicionieriaus atsisakyti neteks. Kvalifikacijoje jau galėjome nebegalvoti apie techniką ir koncentravomės į važiavimą. Eugenijus Sladkevičius „įvažiavo“ 1 min. 19,6 sek. Aš „įvažiavau“ 1 min. 19,3 sek. ir tai mus tenkino. Nebematėme reikalo plėšytis ir gavome 27-ą starto poziciją“, – sakė Aurimas Eidžiūnas.

Po kvalifikacinių važiavimų komanda automobiliui atliko visus privalomus aptarnavimus. Po komandos susirinkimo ir rytojaus plano aptarimo Aurimas Eidžiūnas pasakojo, kad šeštadienio lenktynėms komanda naudos stabilumo strategiją.

„Šiandien vakare turėjome komandos susirinkimą, kur sprendėme, kuris vairuotojas pradės lenktynes. Šitą vietą sudėliojome, bet turime nemažai klausimų dėl degalų, nes šis mūsų amerikietis „Shelby“ tikrai pasižymi apetitu. Kuro mums reikės daug.

O daugiau su ta „Amerika“ viskas gerai. Jokių papildomų uždavinių neturime. Įsitikinome, kad amerikietiškas standartinis automobilis tikrai gali būti konkurencingas trasoje. Mūsų automobilis turbūt standartiškiausias visoje rikiuotėje. Jis yra toks, koks nuriedėjo nuo kenvejerio. Sudėti tik saugos lankai ir pakaba bei bakas. Manau, kad toks kvalifikacijos rezultatas tikrai nuteikia optimistiškai ir rytoj parodysime, ką sugebame“, – sakė Aurimas Eidžiūnas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų