Iki šiol atmosferine buvusi „Honda S2000“ nuo šių metų taps turbinine. Atsibodo posūkiuose visus pavyti, o tiesiojoje atsilikti, dar pernai kalbėjo A.Firantas. Šiame sezone tokį vaizdą matysime rečiau – „Honda S2000“ dabar turės apie 350-400 AG. Vietoje benzino variklis vartos bioetanolį E85 – taip galima „saugiau“ pasiekti norimą galios ribą.
Įdėjus turbiną, Andrius samprotavo apie stabdžius – juk didesnė galia reiškia didesnį greitį, tad ir stabdyti reikės stipriau. „Honda S2000“ laukia visos stabdžių sistemos atnaujinimas.
Tai dar ne pabaiga. Kadangi stabdžių apkabos bei diskai dideli, automobilis (nors jį teisiškai gal ir galima vadinti bolidu) tapo 10 cm platesnis. Tad „Honda“ išorė taip pat gaminama iš naujo, naudojant kur kas platesnius nei buvusius sparnus.
Daugiau nuotraukų galite peržiūrėti paspaudę čia.