Jono Poškaus treniruotės
Šį sezoną Jonas Poškus nusiteikęs labai rimtai – po pirmojo ,,Autoplius Fast Lap” etapo kačerginėje, naudodamas ,,slick” tipo lenktynines padangas jis sugebėjo parodyti 1:14.2 min laiką, o dabar, pasitelkdamas geriausiu lenktynininku Lietuvoje vadinamo Roberto Kupčiko pagalbą, bando pažaboti ir Estijos trasą. Tiesa, sklandžiu treniruočių laiku ,,greičiausias odontologas” džiaugtis negalėjo – visą dieną teko kovoti su Mitsubishi Evo važiuoklės nustatymais ir, tik pakeitus automobilio ratų suvedimo nustatymus, Evo pradėjo važiuoti taip, kaip buvo tikėtasi. Deja, bet jau antrajame rate po minėtųjų pakeitimų, trūko J. Poškaus automobilio stabdžių diskas ir važiavimus teko nutraukti.
Tačiau treniruotės tikrai nenuėjo veltui – iki atliekant Mitsubishi Evo važiuoklės geometrijos pakeitimus, Jonas parodė 1.20 min. laiką, kuris tik pora sekundės dalių blogesnis už geriausius jo pernai pasiektus laikus.
Kaip sekėsi Taurui Tunylai?
Tauras Tunyla po savaitgalio treniruočių Estijoje itin džiaugėsi galimybe trasą išbandyti įvairiomis salygomis – būta ir lietaus, ir alinančio karščio. Nors Tauro vairuojamas „Mazda Miata“ automobilis ir turėjo smulkių problemų, kurias tikimasi išspręsti grįžus į Lietuvą, tačiau lyginant su praeitų metų geriausias laikais, Taurui jau pavyko ,,nuskusti” daugiau nei 2,5 sekundės. Pasak lenktynininko, pakeitus automobilio važiuoklės geometrijos ir automobilio aerodinamikos nustatymus, realu trasą įveikti per 1.21 min, kas reikštų net 3,5 sekundės pagreitėjimą, lyginant su greičiausiu praėjusių metų Tauro laiku – 1.24,6.
„Xtra Evo” ir „lietuviškas“ Pernu
Be J. Poškaus, T. Tunylos ir „Xtra Racing“ komandos šį savaitgalį Estijos lenktynių trasoje galima buvo išvysti ir Mantą Mikucką, kuris varžosi BMW 325 Cup lenktynių serijoje, taipogi „Street“ klasės dalyvius: Dainių Kablį su „Mitsubishi Evo X“, Vytą Bilinską su „Scion FRS” ir Mantą Janavičių su „Porsche 997 Turbo”.
„Xtra Racing“ komanda apie savo treniruotes kalba paslaptingai – užsiminė, jog jų tempas panašus į J. Poškaus, tačiau „Xtra Evo“, kitaip nei pastarasis, važiavo ne „slick“, o paprastesnėmis “semi-slick” tipo padangomis.
Taigi, kokią įtaką dalyvių greičiui turėjo šios treniruotės, galėsite įvertinti jau Liepos 11d., antrojo “Autoplius Fast Lap” etapo metu, kuriame tikimasi ir itin konkurencingo dalyvių desanto iš Suomijos.