Ant Dainiaus Matijošaičio sportinio automobilio – socialinė reklama

Nei „Viči“, nei „Brum Brum“, nei kitų Dainiaus Matijošaičio rėmėjų prekių ženklų ant jo automobilio Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionato (BaTCC) starte nebus, nors būtent D.Matijošaičio kiekvienas veiksmas trasoje bus stebimas pro padinamąjį stiklą. Ant vieno greičiausių dalyvių šiame čempionate automobilių – socialinė reklama.
Socialinė reklama
Socialinė reklama / Algirdo Venskaus / waska.lt nuotr.

Keliolika ant „Renault Megane RS Trophy“ užklijuotų lipdukų siunčia tą pačią žinią – vairuodamas nesusirašinėk.

„Ši socialinė reklama Man pačiam labai reikalinga. Kartais pats per daug piktnaudžiauju šia pramoga. Būtent pramoga, nes nieko tokio svarbaus ir neatidedamo pusvalandžiui žinutėse nebūna“, – sakė lenktynininkas.

Algirdo Venskaus / waska.lt nuotr./Socialinė reklama
Algirdo Venskaus / waska.lt nuotr./Socialinė reklama

Kai kurie tyrimai rodo, kad telefono mygtukus maigančio automobilio vairuotojo reakcijos laikas pailgėja iki 35 procentų, todėl SMS rašymas vairuojant gali sukelti ne vieną pavojingą situaciją kelyje.

Internete pilna kraupių vaizdų iš avarijų, kurių būtų buvę galimą išvengti, jei ne susirašinėjimas su draugais.

„Internete pilna kraupių vaizdų iš avarijų, kurių būtų buvę galimą išvengti, jei ne susirašinėjimas su draugais. Vairuotojas seniai miręs, o į telefoną rankoje ateina vis naujos žinutės „kodėl neatrašai?”

Šia reklama ir noriu atkreipti dėmesį į tai, kad susirašinėjimas gali kainuoti labai brangiai“, – sakė lenktynininkas.

Užsienio šalyse kai kurie operatoriai siūlo paslaugą – kol jūs vairuojate, SMS gavimas į jūsų telefoną sustabdomas, o siuntėjai gauna automatinį pranešimą, kad jūs vairuojate ir pasiekiamas būsite vėliau.

Algirdo Venskaus / waska.lt nuotr./Socialinė reklama
Algirdo Venskaus / waska.lt nuotr./Socialinė reklama

„Ne vien tik vairuotojai yra kalti dėl susirašinėjimo. Dažniausiai pašnekovai žino, kad žinutes siunčia prie vairo esančiam žmogui, bet nebūtinai tada jie sustos rašinėti. Manau, kad atsakomybę jausti turėtų ir namie su telefonu sėdintys žmonės“, – sakė D.Matijošaitis.

Susirašinėjimas šiandien praktiškai nieko nekainuoja, o potencialių susirašinėjimo draugų ratas yra milžiniškas. „Skype“, „Facebook“, „Whatsapp“, „Viber“ — šios platformos leidžia pasiekti daugiau žmonių, nei turite telefono numerių. Norintiems šio įpročio atsikratyti – verta išbandyti specialias programėles, kurios naudoja GPS duomenis ir esant didesniam nei 16 km/val. greičiui išjungia susirašinėjimo funkciją.

Tai ne pirmas kartas kai D.Matijošaičio automobilį puošia socialinė reklama. Praėjusių metų 1000 km lenktynėse Palangoje lenktynininkas vežėsi savo mamos Irenos Matijošaitienės fondo (laukiu.lt) reklamas. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis