Kaip pagrindinę priežastį, lemiančią aukštą rezultatą 2017-ųjų Dakare, lenktynininkas išskyrė technikos patikimumą.
„Mes labai daug dėmesio skyrėm technikai. Dar duobė neperšokta, aš nieko nenoriu sakyt, bet manau, kad tai yra pagrindas. Mano forma prieš 5–6 metus, kaip lenktynininko, buvo geresnė, tačiau aš neturėjau gero automobilio“, – pasakojo A.Juknevičius.
Nepaisant to, ištvermingasis „Toyota Hilux“ susidūrė su keliomis techninėmis problemomis – viena jų „CRAFT Bearings“ komandos ekipažą ypač kankino antrame etape, kai sugedo pavarų dėžės jutiklis ir dėl to „Toyota“ liko su trečia, ketvirta ir penkta pavaromis.
Aš Dakare lenktyniauju su visais ir stengiuosi pasiekti maksimaliai gerą rezultatą. Tai yra aplenkti aplenkti ir lietuvius, estus, latvius, ir visus kitus draugus
„Automobilį kiekvieną dieną labai vargini, tačiau jeigu mechanikai atlieka darbą gerai, tai ryte vėl jį turi paruoštą kovai“, – sakė septintą kartą Dakare dalyvaujantis lietuvis.
Jis neišvengė klausimo apie konkurenciją tarp lietuvių, tačiau nesunkiai rado atsakymą: varžytis vien tik su tautiečiais nebūtų protinga.
„Aš Dakare lenktyniauju su visais ir stengiuosi pasiekti maksimaliai gerą rezultatą. Tai yra aplenkti aplenkti ir lietuvius, estus, latvius, ir visus kitus draugus. Man labai gaila, kad iškrito abu mūsų kolegų ekipažai. Kas man svarbu, kad kažkas iš mūsų turi kelti kartelę aukštyn, vis gerinti rezultatą. Jeigu tą padarytų mano kolegos, aš irgi džiaugčiausi“, – neslėpė sportininkas.
A.Juknevičius po kelių greičio ruožų yra sakęs, kad prarado dešimtis minučių laiko dėl šturmano Dariaus Vaičiulio klaidų, kai šis pasakydavo netikslų kelią. Tačiau, vairuotojo teigimu, su D.Vaičiuliu ekipaže jis jaučiasi labai komfortiškai.
„Tegul neįsižeidžia kiti, tačiau Darius žiauriai gerai atlieka darbą – jis vienas geriausių šturmanų Lietuvoje. Klaidų pasitaiko – kaip aš padarau klaidų, taip ir jis. Šiemet šturmanams teko itin sudėtinga užduotis, o ir kelio knyga paini“, – kalbėjo lenktynininkas.
Kalbėdamas apie Dakaro lyderius, A.Juknevičius pabrėžė Nassero Al-Attiyah profesionalumą. Dukart Dakare nugalėjęs katarietis šiemet buvo priverstas pasitraukti pačioje maratono pradžioje, kai padaręs vairavimo klaidą sulaužė galinį dešinį automobilio ratą. Nepaisant to, greičio ruožo finišą jis pasiekė: priekinėje kairėje automobilio pusėje pridėliojo akmenų, pritvirtino atsarginį ratą ir netgi šturmano paprašė stovėti kairėje „Toyota Hilux“ pusėje ant slenksčio. Tačiau jau pasiekus finišą, Dakaro ralio teisėjai įvertino, jog katariečio automobilio konstrukcija pažeista ir lenktynių tęsti jis negali.
Visą interviu su lenktynininku stebėkite žemiau esančiame vaizdo siužete.