Varžybose iš viso startavo 317 sportininkų, o preliminariais duomenimis finišo nepasiekė apie trečdalis visų dalyvių. Pragariškai sunkūs Dakaro ralio etapai pirmojoje varžybų pusėje pasiglemžė ne tik vienus favoritų Nasserą Al-Attiyah, Carlosą Sainzą, bet ir du mūsų šalies ekipažus. Vienintelė lietuvių viltis jau nuo trečiosios varžybų dienos tapo Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis.
Lietuviai „CRAFT Bearings“ net ir neturėdami įspūdingo biudžeto su 2012-ųjų metų gamybos „Overdrive Hilux“ bolidu įsispraudė tarp gausybės naujos kartos automobilius vairuojančių sportininkų. Visi be išimties aukščiau A. Juknevičiaus finišavę lenktynininkai vairavo šių arba praėjusių metų evoliucijos „Toyota“, „MINI“, „Peugeot“ , „Ford“ ir „HRX“ automobilius.
„Šis Dakaras buvo itin konkurencingas jei vertintume technikos parką ir jo atnaujinimą. Tiek „Peugeot“, tiek „MINI“, tiek ir „Toyota“ atsivežė naujos kartos automobilius, o senuosius pardavė ar išnuomojo kitiems dalyviams. Automatiškai gavosi beveik dvigubai sunkiau mums, važiuojantiems tuo pačiu automobiliu“, – įvertino Dakaro vilkas Antanas Juknevičius. „Nepaisant to, mūsų techninė komanda automobilį parengė tiesiog nepriekaištingai – gedimų turėjome labai minimaliai ir beveik vien dėl savo klaidų, todėl buvome tikrai greiti. Darius taip pat labai gerai įsijungė, aš su juo jaučiausi tvirtai ir užtikrintai. Manau šiais metais buvome subrendę rezultatui ir tai parodėme.