Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2020 11 27 /11:20

Antanas Juknevičius pristatė oranžinį Dakaro „žvėrį“

Dakaro legendos statusą turintis Antanas Juknevičius ir jo šturmanas Darius Vaičiulis pateko į dviprasmišką situaciją. Po praėjusio Dakaro ralio jų išskirtinės išvaizdos „Hilux“ liko Jungtiniuose Arabų Emyratuose. Todėl parodyti gerbėjams kovinio automobilio nėra galimybių. Tačiau Dakaro „pankai“ penktadienį pristatė kitą „žvėrį“.

Pristatymo transliaciją galite pamatyti čia:

Tai – dviejų aukštų kemperis, varomas abiem tiltais. Todėl jis turėtų užtikrinti maksimalų Antano ir Dariaus mobilumą ir saugumą Dakaro ralyje, kuris Saudo Arabijoje startuoja sausio 3 d.

Kemperis labai pravers ir naujomis – COVID-19 sąlygomis. Nes visi dalyviai turės gyventi uždarame „burbule“. Taigi negalės iš bivako išvažiuoti į viešbutį. Turint omeny, kad dykumoje naktį temperatūra nukrenta iki nulio laipsnių ir netgi gali pasnigti, toks Antano ir komandos KREDA sprendimas labai racionalus. Pernai kemperį Saudo Arabijoje turėjo ir Vaidotas Žala, o Benediktas Vanagas miega didžiuliame juodame sunkvežimyje su būtinais patogumais.

„Jau kovo mėnesį supratome, kad jei kitų metų Dakaras įvyks, jis tikrai bus kitoks ir laisvai judėti, kaip buvome pratę, tikrai negalėsime. Kuo toliau, tuo labiau tapo aišku, kad vienintelis sprendimas rengti tokio masto varžybas, yra kurti burbulą. Tokiu būdu ekipažo poilsis, komfortas ir apskritai gyvenimo sąlygos tapo pagrindiniu klausimu. Jau įsitikinome, kad ten vietinis klimatas nėra labai svetingas, todėl mintis prie 0 laipsnių naktis leisti palapinėje smarkiai nežavėjo, kad ir kokie pankai bebūtume”, – teigė A.Juknevičius pasakodamas apie komandos pasirinkimą įsigyti kemperį.

VIDEO: Antanas Juknevičius pristatė oranžinį „žvėrį“: „Supratome, kad Dakaras bus kitoks ir laisvai judėti tikrai negalėsime“

Kuo ypatingas Antano Juknevičiaus kemperis

Kemperis yra tikrai didelis, jame įrengti du aukštai. Pirmajame gyvens Darius, o viršutiniame karaliaus Antanas.

Varomas visais keturiais ratais, namas ant ratų suprojektuotas taip, kad būtų tinkamas ilgiausioms kelionėms pačiais sudėtingiausiais keliais, todėl Saudo Arabijoje bus labai tinkamas. Jo kėbulas pagamintas iš 45 mm aliuminio plokščių – itin tvirtas ir lengvas, garantuojantis puikias izoliacines savybes.

Kemperio vidus suskirstytas į keturias zonas: gyvenamąją erdvę, virtuvę, dušą su tualetu ir karališką miegamąjį, netgi leisiantį išlipti ant stogo. Dakaro legendos teigimu, toks apgyvendinimo sprendimas jų komandai garantuos puikias ir komfortiškas gyvenimo sąlygas, o svarbiausia – kokybišką poilsį. Įdomu tai, kad tik įsigytas kemperis atrodė visiškai kitaip, o dabartinis jo variantas beveik nuo nulio buvo konstruojamas lietuvių rankomis.

Šis oranžinis žvėris yra išmaniai elektrifikuotas. Partnerio „SoliTek“ įrengta saulės elektrinė ant stogo generuoja 2 kWh, taip pat sumontuoti ir kaupikliai. Pasak Antano, 10 kWh ličio jonų baterija leidžia beveik nepriklausyti nuo išorinio pasaulio.

„Naujoji Antano kemperio elektros sistema iš tiesų unikali ir, kaip juokaujame su kolegomis, už ją turtingas beduinas nepagailėtų ir šimto kupranugarių. Čia sudėjome visa tai, ką turime geriausia – beveik 1,5 kW suminės galios pažangių dvigubo stiklo saulės modulių sistemą, kuri aprūpins galingus integruotus akumuliatorius elektros energija šviesiuoju paros metu. Kaip žinome, pas arabus saulės tikrai netrūksta.

Be to šie moduliai iš specialaus stiklo, prie kurio nelimpa smėlis ir dulkės. Per dieną pilnai pakrovus akumuliatorius, Antanas drąsiai galės be jokių apribojimų visą naktį naudoti elektros energiją visiems savo ir, kaip jau tapo įprasta, bivako kaimynų poreikiams. Didžiuojamės, galėdami prisidėti prie Antano sėkmės Dakare”, – pasakojo „SoliTek“ atstovas Martynas Rusteika.

400 l degalų bakas leidžia nuvažiuoti 2000 km.

Treniruotės Saudo Arabijos pusiasalyje

Paskutinius taškus prieš Dakarą dėliojanti „KREDA“ visiems susirinkusiems atskleidė ir artimiausius savo planus. Gruodžio pradžioje Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis kartu su komandos mechanikais išvyksta į Dubajų, kur ketina ne tik išbandyti ilgai nematyto automobilio būklę, bet ir ruošiasi rimtoms treniruotėms vietinėmis sąlygomis.

„Po to kai buvo atšauktas „Abu Dhabi Desert Challenge“ automobilis liko Dubajuje ir jo nematėme jau ilgą laiką, todėl jau iš anksto žinojome, kad bent kartą iki Dakaro ten reikės važiuoti ir gerai jį prakratyti. Iš vienos pusės, neramu, kad viską suspėtume laiku, iš kitos, turėsime didelį pranašumą, nes gausime progą jį išbandyti vietinėmis sąlygomis, gerai pralėkti ir atgaivinti visus įgūdžius. Tokia treniruotė prieš pat Dakarą bus labai naudinga.“ – teigė A.Juknevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?