Labiausiai patyręs Dakaro lietuvis pasakoja, kad visos šios komisijos turi sistemą. Atvažiavus pirmą kartą gali pasirodyti, jog čia – tikras turgus, be jokių aiškių rodyklių, tačiau žinant sistemą, algoritmą, įveikti visus punktus nėra taip sudėtinga, o tuomet atsiranda laiko ir persimesti keletu žodžių su senais bičiuliais.
„Šiandien mūsų darbas rinkti parašus ir antspaudus – prie kiekvieno langelio, punkto tikrinami mūsų sertifikatai, leidimai, sportiniai pasai, licencijos ir visi kiti dokumentai. Kadangi čia esame ne naujokai, jau žinome, kur eilės mažesnės ryte, kur galime nueiti vėliau, o kur prasisuksime sparčiai“, - apie formalumus pasakoja A.Juknevičius.
Sutaupęs laiko Antanas Juknevičius randa laiko ir pasišnekučiuoti su kitais varžybų dalyviais – komisijų metu lietuvis susitiko su vienu pagrindinių favoritų laimėti Dakaro ralį Nasseru Al-Attiyah, daugkartiniu varžybų prizininku Vladimiru Čaginu ir kitais.
Lietuviškosios komandos lenktyninis bolidas šios dienos metu taip pat buvo apžiūrimas. Nors daugumą technikos patikrinimų „Overdrive Hilux“ jau įveikę Le Havro uoste Prancūzijoje, organizatoriai dar kartą nuodugniai apžiūri bolidą ir pagrindinius jo elementus bei jų atitikimą reglamentui.
Po visų procedūrų automobiliai pastatomas į uždarą parką, kur stovės iki starto podiumo sausio 1-ąją.
Dakaro ralis startuos 39-ių kilometrų prologu iš Paragvajaus sostinės Asunsjono į Resistencios mieste įrengtą bivuaką.