Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2017 01 28 /16:27

Antros „Halls Winter Rally“ dienos lyderis – Dominykas Butvilas

„Halls Winter Rally 2017“ žiūrovus džiugina puikiu oru ir įdomiais greičio ruožais, o sportininkams pateikia netikėtų iššūkių: penktadienį kovoje su didžiuliu rūku, šeštadienį lenktynininkai gali važiuoti drąsiau ir tuo naudojasi.

Atnaujinta po GR12

Paskutiniame greičio ruože greičiausias buvo D.Butvilas, nugalėjęs ir visame „Halls Winter Rally“. Antrą vietą greičio ruože užėmė M.Samsonas, išsaugojęs trečią vietą bendroje įskaitoje ir kelių sekundžių pranašumą priėš J.Vorobjovą. Antrą vietą „Halls Winter Rally 2017“ užėmė G.Notkus.

VIDEO: Utenos apylinkėse vyko „Halls Winter Rally“ lenktynės

Plačiau apie lenktynių finišą skaitykite paspaudę čia.

Atnaujinta po GR11

D.Butvilas išlieka lyderiu. Užtikrintai nugalėjęs 11-ame greičio ruože, jis persvarą prieš antroje vietoje esantį G.Notkų padidino beveik iki minutės, o šis dar puse minutes pirmauja prieš trečioje vietoje žengiantį M.Samsoną.

Tuo tarpu trečios vietos likimas spręsis paskutiniame greičio ruože, nes M.Samsonas prieš ketvirtoje vietoje esantį J.Vorobjovą laimi vos 4 sekundėmis.

Atnaujinta po GR10

Dominykas Butvilas niekam neužleidžia pirmos pozicijos, tačiau antroje įvyko pokyčių. Čia Giedrius Notkus aplenkė Martyną Samsoną: dešimtame greičio ruože jis buvo net puse minutės greitesnis ir susikrovė solidžią persvarą bendroje įskaitoje.

M.Samsonas su M.Varža laiką prarado dėl ekipažo klaidos: nesėkmingai nusileidę nuo tramplino, jie pasivažinėjo greta kelio, kur sugaišo keliolika sekundžių.

Daug laiko prarado ir M.Samuitis – jo ir R.Šaučikovo ekipažas finišavo vos 12-oje vietoje.

Peržiūrėti turinį naujame langehttp://autorally.lv/iframe.php?r=154&m=4&l=5

Serviso zona po GR9

Po devinto greičio ruožo visi sportiniai automobiliai grįžo į serviso zoną – čia jie paskutinį kartą buvo apžiūrėti, pakeistos jų padangos, sutvarkytos stabdžių sistemos ir incidentų metu sulaužytos detalės.

Sportiniai automobiliai į serviso zoną grįš tik po „Halls Winter Rally“ finišo, tad šis mechanikų darbas – itin svarbus.

VIDEO: „Halls Winter Rally“ mechanikai serviso zonoje remontuoja automobilius

Atnaujinta po GR9

Devintas greičio ruožas kartojasi su septintu, tad antrą kartą važiuodami ta pačia trasa sportininkai jaučiasi kur kas drąsiau. Tai matoma ir rezultatuose – lyderiai devintame ruože užtruko apie 15 sekundžių trumpiau nei septintame.

Greičiausias čia buvo M.Samsonas, užtrukęs 5 min. 38,1 sek. Vos trimis dešimtosiomis sekundės dalimis atsiliko D.Butvilas. Iš lyderių trejetuko, kaip ir ankstesniuose etapuose, niekur nesitraukia G.Notkus.

Bendroje įskaitoje po 9 greičio ruožų 21 sekundės persvarą prieš M.Samsoną išlaiko D.Butvilas. Trečioje vietoje esantis G.Notkus atsilieka dar 6 sek.

G.Notkus su M.Samsonu, kaip pasakoja pats panevėžietis, įsivėlė į kovą dėl antrosios pozicijos. Siekdamas parodyti kuo geresnį laiką, G.Notkus kelis kartus nulėkė nuo kelio, tačiau visi incidentai kol kas baigėsi laimingai.

„Šiandien danga suminkštėjo, daug palaido sniego – slidinėja automobilis. Tarp mūsų su M.Samsonu užvirė kova, truputį bandėme presinguoti, tačiau 9 greičio ruože dukart sugebėjome nuvažiuoti nuo kelio. Džiaugiuosi, kad esame čia, susitvarkysime automobilį ir tęsime kovą. Yra šiek tiek pažeidimų, bet važiuoti galime ir tai mūsų greičiui didelės įtakos neturės“, – serviso zonoje pasakojo G.Notkus. Visą interviu su juo stebėkite žemiau esančiame vaizdo siužete.

VIDEO: Giedrius Notkus: „Čia – išgyvenimo ralis“

Slidžią kelio dangą pabrėžė ir D.Butvilas. Jis teigė, kad antrą kartą važiuoti tais pačiais, jau „nuvažinėtais“, greičio ruožais – daug geriau.

Atnaujinta po GR8

Aštuntas „Halls Winter Rally“ greičio ruožas – naujas ir niekada nevažiuotas Lietuvos raliuose. Daug posūkių turintis ir vietomis siauras etapas išryškino Dominyko Butvilo ir Renato Vaitkevičiaus ekipažo patirtį bei jų naudojamo automobilio privalumus. Jie, vairuojantys „Škoda Fabia R5“, čia buvo greičiausi ir dešimčia sekundžių aplenkė Giedrių Notkų su Daliumi Strižanu.

Bendroje įskaitoje D.Butvilas nuo antroje vietoje esančio M.Samsono nutolęs jau 21 sek., o G.Notkus atsilieka dar 2 sek.

Šeštadienio greičio ruožuose lenktynininkai jaučiasi kur kas geriau: matomumas geras, kelio danga – įšalusi, tačiau vietomis padengta sniegu.

„Labai geras aštuntas greičio ruožas. Organizatorių parinkti keliai tikrai įspūdingi. Sukibimas yra neblogas, tačiau galėtų būti geresnis – ne visur įšalas yra didelis. Pats po juosmens traumos laikausi puikiai, tačiau mūsų ekipažas nesijaučia gerai savo sportine forma – nedemonstruojame gero greičio“, – po finišo aštuntame greičio ruože kalbėjo Ramūnas Šaučikovas. Jo ir Martyno Samuičio duetas po aštuonių greičio ruožų užima aštuntą vietą.

Daug laiko prarado Lauryno Diržininko ir Mindaugo Valiuko ekipažas. Jie per greitai įlėkė į staigų posūkį, nulėkė nuo kelio ir virto ant šono. Ekipažui pasisekė, kad išorinėje posūkio pusėje nebuvo medžių, o šalia posūkio stovėjo grupelė ralio gerbėjų. Jie suskubo padėti ekipažui ir atvertė bei po to išstūmė automobilį atgal į trasą.

Atnaujinta po GR7

Septintame greičio ruože geriausią laiką parodė Giedriaus Notkaus ir Daliaus Strižano ekipažas – 5 min. 49,4 sek., tačiau bendroje įskaitoje lyderiu išliko Dominyko Butvilo ir Renato Vaitkevičiaus ekipažas.

Bendroje įskaitoje lyderiaujantis ekipažas pasirinko taktiką ne važiuoti greičiausiai, o daryti mažiausiai klaidų. Jie nugalėjo dviejuose greičio ruožuose, o dar penkiuose liko treti. Martyno Samsono ir Mindaugo Varžos ekipažas nugalėjo net keturiuose greičio ruožuose iš septynių, tačiau bendroje įskaitoje nuo D.Butvilo atsilieka.

Tarp trijų lyderių verda intensyvi kova: D.Butvilą nuo trečioje vietoje esančio G.Notkaus skiria tik 13 sekundžių. Ketvirtoje vietoje esantis Janio Vorobjovo ekipažas atsilieka dar dvidešimt.

Septintame greičio ruože aukštą tempą išlaiko Egidijaus Valeišos ekipažas. Po penktadienio naktinių greičio ruožų jo ir Povilo Reiso ekipažas nustebino daugelį ralio gerbėjų: užpakaliniais ratais varomą BMW vairuojantis duetas užėmė 6-ą vietą bendroje įskaitoje, aplenkęs ne vieną keturiais ratais varomą automobilį.

Pirmąją „Halls Winter Rally“ dieną iš lenktynių pasitraukė ne vienas sportininkas: daug dalyvių susidūrė su techninėmis problemomis, o vienas greičio ruožas net buvo atšauktas dėl avarijos. Pačiame pirmame ruože avariją, pabaigusią lenktynes, patyrė vienas ralio favoritų Vytautas Švedas.

Visą „Halls Winter Rally“ pirmosios dienos aprašymą su rezultatais skaitykite čia. Po pirmų 6 naktinių greičio ruožų trečioje vietoje buvęs Giedrius Notkus išskyrė tikslios stenogramos svarbą, o Deividas Jocius pabrėžė, kad atakuoti tokiomis sąlygomis buvo itin sudėtinga.

Originalumu stebino ir „Halls Winter Rally“ žiūrovai. Grupelė vilniečių sukonstravo surenkamą pirtį ir ją įsirengė prie pat greičio ruožo – besikaitindami pirtyje, galėjo stebėti lenktynes.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?