Antrąją ralio „Žemaitija – 2015“ dieną – kova aštrėja

Įprasta ralio procedūra – regrupingas (t. y. rokiruotė, kai greičiausi ekipažai pastatomi rikiuotės priekyje), ralyje „Žemaitija – 2015“ padidino intrigą: šeštadienio ryte pirmuosius tris greičio ruožus laimėjo sportininkai, išvakarėse neturėję jokių „priešnuodžių“ pasiutusiam Martyno Samsono tempui.
Antrąją ralio „Žemaitija – 2015“ dieną – kova aštrėja
Antrąją ralio „Žemaitija – 2015“ dieną – kova aštrėja / Dariaus Kibirkščio nuotr.

Tiesa, ralio lyderis turėtą 38 sekundžių persvarą prieš artimiausią persekiotoją išsaugojo ir tikino, kad jokios „matematikos“ tokiuose rezultatuose nėra.

„Šiandien trasa gerokai slidesnė. Pirmieji greičio ruožus (GR) įveikė Ralio sprinto čempionato dalyviai, daugelis kurių važiuoja kiek kitokiomis trajektorijomis, todėl mes patys dirbom „šluotomis“.

Atkarpas, kuriose galėtum lėkti penkta pavara, kartais reikdavo įveikti įsijungus trečią.

Atkarpas, kuriose galėtum lėkti penkta pavara, kartais reikdavo įveikti įsijungus trečią“, – įspūdžiais dalinosi M.Samsonas.

Šia situacija pasinaudojo Ramūnas Čapkauskas, laimėjęs 4 ir 5 GR, bei Vytautas Švedas, geriausią rezultatą „atvežęs“ 6 greičio ruože. R. Čapkauskas ūgtelėjusį tempą aiškino sumontuotomis naujomis padangomis ir išvakarėse užgautomis ambicijomis.

Įveikus du trečdalius ralio distancijos Ramūnas pakilo į antrąją vietą bendroje įskaitoje aplenkęs Giedrių Notkų ir Janį Vorobjovsą.

„Šiandien važiuojame labiau susikaupę, tačiau Martyno persvara pernelyg didelė, kad būtų įmanoma pavyti. Jie visiškai kontroliuoja situaciją ir jei nepadarys klaidos – pelnytai laimės lenktynes“, – dėstė R. Čapkauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis