Šonaslydžio varžyboms naudojama trasos (joje taip pat vyksta ir „Formulės-1“, DTM, „Moto GP“ lenktynės) konfigūracija, besitęsianti nuo „Dunlop-Kehre“ iki „Michael-Schumacher“ S posūkių, reikalauja galingo automobilio. Važiuodami į kalną prieš pirmą posūkį drifto bolidai pasiekia 173 km/val. greitį.
Gegužės 12 dieną, penktadienį, vykusiose treniruotėse netrūko veiksmo. Vairuotojai dažnai klydo, o tiksliau važiavo du „Team Drift Brothers“ komandos atstovai, vairuojantys BMW ir „Nissan“ automobilius.
Šeštadienį vykusioje kvalifikacijoje nugalėjo Krzysztovas Romanovski, surinkęs 90 taškų ir aplenkęs Pawelą Borkovskį bei Eliasą Hountondiją. Iš lietuvių geriausiai sekėsi K.Kelpšai, užėmusiam aukštą septintąją vietą. Benediktas Čirba su 66 taškais liko 21-as, o kvalifikaciniuose važiavimuose abu kartus klydęs Andrius Vasiliauskas surinko 0 taškų ir į „Top32“ važiavimus nepateko.
„Top32“ važiavimuose gerai pasirodė B.Čirba ir K.Kelpša. Benediktas nugalėjo Jerzy Teclawą, o Kęstutis – Thomasą Grosse.
„Top16“ važiavęs lietuvis B.Čirba susitiko su bene techniškiausiai iš visų sportininkų važiavusių Johannesu Hountondiju. Pirmame važiavime jis padarė klaidą, o antrame tik nežymiai pasirodė geriau už savo varžovą ir pasitraukė iš kovų „Top16“ etape. Tuo tarpu K.Kelpšai sekėsi geriau ir klaipėdietis sėkmingai įveikė „Top16“ ir „Top8“.
Pusfinalyje Kęstutis nusileido P.Trelai ir dėl trečiosios vietos kovojo su kvalifikacijos nugalėjoju K.Romanowski. Važiavimų metu sugedo BMW E36 reduktorius ir lietuvis iš kovos turėjo pasitraukti dėl techninio gedimo.
Antrame etape nugalėjo P.Trela, antra vieta atiteko B.Čirbą eliminavusiam J.Hountondijui.