Šeštadienį į antrąjį „Gravel Challenge“ etapą susirinkę dalyviai prie starto stojo pasiskirstę į penkias klases. Jei anksčiau šie renginiai būdavo skirti tik „Subaru“ vairuotojams, tai laikui bėgant organizatoriai įsileido ir kitų gamintojų techniką vairuojančius automobilių sporto gerbėjus. Per eilę metų pasikeitė ir dalyvių skirstymas į klases. Nusistovėjusi tvarka byloja, kad dalyviai čia skirstomi pagal tai, kuria ašimi varomi automobiliai ir koks jų paruošimo lygis automobilių sportui.
Visų kategorijų dalyviams per dieną reikėjo įveikti po tris važiavimus, o nugalėtojams ir prizininkams išaiškinti pasitelkta „-1“ važiavimo taisyklė. Tai reiškia, kad po trijų važiavimų vienas prasčiausias kiekvieno dalyvio rezultatas buvo išbraukiamas ir sumuojami du geresnieji. Tokios taisyklės dalyviams leido važiuoti kiek rizikingiau.
Po atkaklios kovos trasoje paaiškėjo, kad kai kuriose įskaitose nugalėtojus lėmė net ne sekundės, o dešimtosios jų dalys. Varžybų metu pasitaikė ir keletas aštresnių momentų. Vienam dalyviui teko išmėginti savo „Subaru“ stogo tvirtumą, o „Ford“ vairuotojui buvo lemta pasivažinėti ir trimis ratais, kai vienas iš keturių tiesiog ėmė ir nulūžo.
FWD, priekine ašimi varomų automobilių klasėje startavo 11 dalyvių, o nugalėtoju tituluotas Valentinas Junevičius. Jis artimiausią persekiotoją Artūrą Lipavičių pranoko kiek daugiau nei trimis sekundėmis. Trečią laiką pademonstravo Domantas Andreikevičius. Jam iki aukštesnės pozicijos pristigo vos 0,7 sek.
RWD, galine ašimi varomų automobilių kategorijoje varžėsi 6 dalyviai. Geriausią laiką čia užfiksavo Lukas Kildišius, kuris vos 0,25 sek. pranoko Ovidijų Vaštaką. Trečioje vietoje įsitvirtino Žygintas Pupelis, už savęs finišavusį Aurimą Pupelį aplenkęs 0,4 sek. persvara.
Daugiausiai, net 16 dalyvių susibūrė AWD įskaitoje, kurioje dominavo „Subaru“ automobiliai. Jų gretose geriausiai pasirodė ir nugalėtoju tapo Tomas Smirnovas. Jis pergalę šventė kiek mažesne nei trijų sekundžių persvara už savęs palikdamas Marių Sutkų. Trečioje vietoje įsitvirtino Jovydas Baltutis. Jam pavyko užfiksuoti du stabilius važiavimus ir to pakako viena sekunde pranokti Tautvydą Narušį.
„Sport“ įskaitoje startavo 8 dalyviai. Čia buvo varžomasi sportui paruoštais automobiliais, kurie turi saugos lankus, sportinius pasus, „apauti“ žvyro dangai skirtomis padangomis. Šioje kategorijoje triumfavo Rolandas Tučkus, pusantros sekundės aplenkęs Ugnių Tereką. Ant trečiosios vietos laiptelio prasibrovė jaunasis lenktynininkas iš Ukmergės Markas Buteikis.
„Laisvojoje“ klasėje tarp 11 dalyvių dar vieną pirmosios vietos taurę susižėrė Rolandas Tučkus. Maža to, jis tapo ir absoliučiai greičiausio važiavimo autoriumi. Vienas iš jo rezultatų – 2 min. 25,63 sek. Už šį pasiekimą organizatoriai jam įteikė papildomą prizą. Antrą vietą šioje klasėje iškovojo Matas Patėjūnas, o vos ketvirtadaliu sekundės jam nusileido ir trečias pasirodymą baigė Tomas Smirnovas.
Taip pat buvo apdovanoti ir dar kelių nominacijų laimėtojai. Greičiausia dama tapo Daiva Užurkaitė, greičiausiu jauniu tituluotas Markas Buteikis, o vienuolikmečiui Kerniui Šulinskui įteiktas jauniausio dalyvio titulas. Visų klasių ir papildomų nominacijų laimėtojai ir prizininkai apdovanoti taurėmis bei varžybų partnerių įsteigtais prizais.
Po „Gravel Challenge“ varžybų „Viada“ trasoje „Subaru klubo“ nariai linksmybes pratęsė Ukmergėje, mat šiemet klubas mini penkiolikos metų veiklos sukaktį. Šiais metais „Gravel Challenge“ dalyvių lauks ir trečiasis, paskutinis šio sezono etapas. Jis numatytas rugsėjo 25-ą dieną. Varžybos numatytos Marijampolės autokroso trasoje.