Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Šeštasis greičio ruožas: B.Vanago automobilio lūžęs pusašis ir V.Žala 11-oje vietoje

Dakaras įpusėjo ir lenktynininkai iš Arekipos pradėjo judėti atgal į Limą, kur bus skelbiamas Dakaro finišas. Pilotų dar laukia penki greičio ruožai, o sekmadienį buvo numatytas ilgiausias etapas per visą Dakarą – 810 kilometrų, iš kurių 291 kilometras sudarė greičio ruožą. Pirmieji iš Arekipos į San Chuan de Markoną pajudėjo motociklai, o kiek po 18 val. Lietuvos laiku starto liniją kirto ir automobilių ekipažai.
Benediktas Vanagas
Benediktas Vanagas / Žilvino Pekarsko nuotr.

Daugiau naujienų apie Dakarą rasite čia.

Ekrano nuotr./Šeštojo greičio ruožo rezultatai
Ekrano nuotr./Šeštojo greičio ruožo rezultatai

Ekrano nuotr./Bendra įskaita automobilių klasėje po šešių greičio ruožų
Ekrano nuotr./Bendra įskaita automobilių klasėje po šešių greičio ruožų
Rūšiavimas
Naujausi viršuje
Naujausi apačioje

02:18

Finišą pasiekė ir Antano Juknevičiaus ekipažas. Rezultatų lentelėje nematyti, kad komanda būtų paėmusi septintąjį kelio punktą, o finišavęs tai patvirtino ir D.Vaičiulis. Navigatorius teigė, kad sutemus tiesiog nebebandė iš naujo įvažiuoti į didžiulę kopą. Ekipažas trasoje sugaišo 6 val. 8 min. 20 sek. ir preliminariai yra 30-oje vietoje.

„Mes turėjome laikytis aukščiau kopos, tačiau nuslydome į apačią ir niekaip nebegalėjome užkilti atgal, o jau temo, tai nusprendėme nebebandyti“, - apie praleistą paskutinį kelio punktą kalbėjo D.Vaičiulis.

A.Juknevičius pasakojo, jog pirmoje dalyje nutarė padėti kolegai užstrigusiam smėlyje, tačiau sustojus situacija pasikeitė ir iš smėlio vaduotis teko patiems.

VIDEO: Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis apie šeštąjį etapą: „Ištraukėme olandą ir sėdome patys“

01:37

Finišą pasiekė ir Benediktas Vanagas. Komanda trasoje užtruko 6 val. 29 min. 53 sek. ir yra 25-oje vietoje.

B.Vanagas pasakojo, jog pirmoje dalyje nusimontavo automobilio ratai. Tam, kad galėtų pakeisti ratus, pirmiausia reikėjo nukasti smėlį, o tai atėmė daug laiko.

„Antroje dalyje negražiai nusileidus ant „nosies“ teko keisti pusašį. Trečioje dalyje mus sustabdė teisėjai, nes kanjone buvo avarija ir buvo užtvertas pravažiavimas. Ten stovėjome apie pusvalandį, tačiau tikimės, kad tas laikas bus išminusuotas“, – pasakojo B.Vanagas.

Dar viena priežastis, kodėl komanda užtruko – „nepaėmė“ ant aukščiausios kopos buvusio kelio punkto. Pilotas pasakojo, kad teko mažinti oro slėgį padangose ir kelis kartus bandyti ant minėtos kopos užvažiuoti.

VIDEO: Tokio finišo nesitikėjusiam B.Vanagui teko nusileidinėti ratus: „Tai buvo vienas pavojingiausių dalykų mano gyvenime“

 

01:08

Septintąjį kelio punktą pasiekė ir B.Vanagas. Preliminariai, komanda – 19-oje vietoje.

00:32

Finišą pasiekė Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas. Iš viso komanda trasoje užtruko 4 val. 50 min. 38 sek. ir yra 11-oje vietoje.

Komanda pasakojo, jog pirma dalis buvo itin sunki, tad teko kapstytis ir iš smėlio.

„Buvo du nuotykiai: Sauliui koją pervažiavau, nes durys neužsidarė, bandėme išsikapstyti iš smėlio, aš važiavau, o Saulius laikė duris, tai taip ir pervažiavau, tačiau jis sakė, akd nieko tokio, buvo minkšta. O kitas – automobilis buvo pavirtęs, galvojom, kad jau virsim, tačiau pavyko išvažiuoti be didesnių nesklandumų“, – juokėsi V.Žala.

Komandos navigatorius Saulius Jurgelėnas džiaugėsi, akd šis greičio ruožas buvo toks, koks ir turi būti Dakaras.

„Buvo kopų aukštų, vidutinio sunkumo, visiškai lengvų, minkšto smėlio, fešfešo, truputį akmenų, truputį greitesnių ruožų, truputį sudėtingesnių. Tikrai visko buvo – idealus Dakarinis ruožas. Aišku, gal ilgesnis ir sunkesnis, bet jei nedarai klaidų, jis net ir neprailgsta“, – džiaugėsi S.Jurgelėnas.

00:23

Šeštąjį kelio punktą pasiekė A.Juknevičius ir D.Vaičiulis. Preliminariai, jie čia – 30-oje vietoje.

00:17

Ispanų komandai ši diena nebuvo itin sėkminga. Pilotas Jesus Calleja pranešė, jog komandos bolidas apvirto, o šis įvykis buvo lemtingas.

„Šiandien dykuma mus nugalėjo ir mes pasitraukiame“, – rašė jis.

00:03

V.Žala pasiekė septintąjį kelio punktą. Komanda čia – 11-oje vietoje.

23:53

„CRAFT bearings“ komanda užfiksuota prie penktojo kelio punkto. Čia ji – 32-oje vietoje.

23:30

Antanas Juknevičius „paėmė“ ketvirtąjį kelio punktą. Čia komanda – 30-oje vietoje.

23:15

Dalis šeštojo greičio ruožo iš arti.

VIDEO: Akimirkos iš šeštojo Dakaro greičio ruožo
Paskutinis atnaujinimas 2019-01-13 23:15
Ekrano nuotr./Sunkvežinių klasės rezultatai šeštajame greičio ruože
Ekrano nuotr./Sunkvežinių klasės rezultatai šeštajame greičio ruože
Ekrano nuotr./Sunkvežinių įskaitos bendri rezultatai po šešių greičio ruožų
Ekrano nuotr./Sunkvežinių įskaitos bendri rezultatai po šešių greičio ruožų

Lenktynininkai jau prieš startą nuvažiavo 443 km iki greičio ruožo, o įvažiavę į jį pirmiausia pilotai turės įveikti 57 kilometrus, po kurių laukia 19-os kilometrų pervažiavimas arba dar vadinama neutralizacijos zona. Iškart po jos, lenktynininkai grįš į greičio ruožą ir turės įveikti dar 233 kilometrus. Pasibaigus lenktynėms komandų lauks dar 57 km iki bivako.

Iki šiol geriausius rezultatus pademonstravo Benediktas Vanagas ir Sebastianas Rozwadowskis. Judviejų duetas bendroje įskaitoje užima 11-ąją vietą. Šeštajame greičio ruože komanda startuos 18:33 val.

Kiek labiau atsilieka Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas. Komanda atviravo, jog šis Dakaras nėra pats sėkmingiausias ir sunkumų bei išbandymų nepašykšti. V.Žalos ir S.Jurgelėno ekipažas sekmadienį prie starto linijos stos 19:07 val.

Dar daugiau išbandymų šiame Dakare teko Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio komandai. Nesėkmė antrajame greičio ruože ir vis gendanti technika iš pilotų pareikalavo itin daug jėgų, tačiau lietuviai tikisi, kad antroji Dakaro dalis bus sėkmingesnė ir leis atsigriebti. Poilsio dienos metu komandos mechanikai perrinko variklį bei pašalino aušinimo sistemoje atsiradusius gedimus. Sekmadienį komanda startuos 19:35 val.

Apie tai, kas laukia šeštajame greičio ruože, A.Juknevičius rašė socialinio tinklo paskyroje.

„Šeštas etapas, grįžtame atgal link smėlio. Šiandien planuojamos trys kopų sekcijos, kiekviena atskirta neutralizacija. Pirmos kopos – gan didelės ir rimtos (apie 50 km). Prie jūros – dar keli mažesni kopų masyvai. Vėl bus šiek tiek fesh-fesh, bet, tikėtina, jis bus ne toks žiaurus kaip turėjome. Tada vėl neutralizacija ir už jos – dar vienas kopų masyvas, kuriame – didžiuliai, pavojingi nusileidimai. Šiandien teoriškai viena trumpesnių dienų, tikimės, kad mums taip pat“, – rašė „CRAFT bearings“ komanda.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais