GR14
Paskutiniame greičio ruože, netoli finišo Martynas Samsonas padarė klaidą, apsisuko ir pataikė į griovį, tačiau tai jam nekainavo pergalės. Jam netgi pavyko parodyti trečią laiką, o bendroje rikiuotėje išsaugoti 38 sek. pranašumą prieš Giedrių Notkų. Trečioje vietoje liko Vladas Jurkevičius, kuris, kaip vėliau paaiškėjo, gavo 20 sek. baudą.
Paskutinis greičio ruožas buvo lemtingas Karolio Kairio ir Audriaus Narkevičiaus ekipažui. Jie virto iki finišo likus dviem šimtams metrų. Incidento nuotraukas galima rasti žemiau pateiktoje nuotraukų galerijoje.
Taip pat virtimo padariniai užfiksuoti ir vaizdo medžiagoje. Joje savo įžvalgomis po avarijos dalijasi ir pats K.Kairys.
Kiek netikėta ir net kuriozinė situacija susiklostė LARČ5 įskaitoje, kitaip vadinama N5 klase. Joje pirmavęs Nedas Radišauskas paskutiniame greičio ruože pasivijo su gedimu važiavusį Eugenijų Sladkevičių. Pastarasis veikiausiai per dulkes net nematė, kad yra pavytas, o pats Nedas Radišauskas dėl to paties blogo matomumo progos lenkti neturėjo.
Tai lėmė, kad N.Radišauskas prarado daug laiko ir į pirmą poziciją užleido iki tol antroje vietoje besilaikiusį Ramūną Čapkauską, laimėjusį devyniomis sekundėmis. Tačiau netrukus paaiškėjo, kad R.Čapkauskas turi užsidirbęs baudą už neteisingą greičio gesinimo zonos įveikimą, todėl N.Radišauskas vėl sugrįžo į pirmąją vietą.
Trečiąją vietą šioje klasėje iškovojo paskutinis išlikęs Aurimas Eidžiūnas. Visi kiti N5 klasės bolidai finišo nepasiekė. Daugiausiai dėl techninių problemų.
GR13
Tryliktame greičio ruože sensacijų neįvyko. Jį laimėjo M.Samsonas, už savęs palikdamas V.Jurkevičių ir G.Notkų. Tokia pačia tvarka dalyviai rikiavosi ir skaičiuojant trylikos greičio ruožų rezultatus.
GR12
Dvyliktame greičio ruože lyderių trejetukas pasikeitė vietomis. Greičio ruožą laimėjo G.Notkus, o M.Samsonas ir V.Jurkevičius pademontravo identišką rezultatą iki dešimtųjų sekundės dalių. Jie abu nuo G.Notkaus šįkart atsiliko 3,3 sek.
Intrigos kiek sumažėjo N5 klasėje, kur dėl turbinos gedimo iš kovos pasitraukė iki tol nedidele persvara pirmavęs Rokas Steponavičius. Po jo pasitraukimo lyderio vaidmenį perėmė Nedas Radišauskas. Jis Ramūną Čapkauską lenkia 18,3 sek. Trečią vietą iš likusių trijų šioje klasėje užima Aurimas Eidžiūnas.
N5 klasėje iki šio greičio ruožo dėl gedimų jau sustojo keturi automobiliai. Kovos be Roko Steponavičiaus jau nebetęsia ir Vilmantas Padegimas, Paulius Beniušis ir Tomas Šmagarys.
Šiuo metu iš ralio jau yra pasitraukę 19 dalyvių. Po 12 greičio ruožo ekipažai vėl sugrįš į serviso zoną, o po to jų lauks du paskutinieji greičio ruožai.
GR11
Šiame greičio ruože visi trys lyderiai tilpo į pusę sekundės. Šįkart greičiausias buvo V.Jurkevičius. Nuo jo 0,1 sek. atsiliko G.Notkus, o lyderiui 0,5 sek. pralaimėjęs M.Samsonas finišavo trečias.
GR10
Dešimtame greičio ruože pokyčių neįvyko. Priekyje vėl tie patys pilotai – M.Samsonas, G.Notkus, V.Jurkevičius. Po šio greičio ruožo lyderiu išlieka M.Samsonas. Jo persvara prieš V.Jurkevičių – 28 sek. Nuo pastarojo dar 18 sek. atsilieka G.Notkus.
N5 dalyvių gretose kova vis dar įtempta. Lyderiaujantis R.Steponavičius prieš N.Radišauską pirmauja 5,6 sek. Nuo šio dar 7 sek. atsilieka R.Čapkauskas.
GR9
Devintasis greičio ruožas vėl geriausiai klostėsi M.Samsonui. Jis čia 3,2 sek. pranoko V.Jurkevičių ir 4,4 sek. – G.Notkų. Analogiška seka ekipažai rikiuojasi skaičiuojant rezultatus po devynių GR. Iki varžybų finišo lieka penki greičio ruožai.
GR8
Aštuntame greičio ruože vėl lyderiavo M.Samsonas, kuris 0,3 sek. aplenkė G.Notkų ir 0,7 – V.Jurkevičių. Po šio greičio ruožo dalyviai pajudėjo į serviso zoną. Įpusėjus raliui M.Samsono persvara prieš V.Jurkevičių siekia 20 sek., o prieš G.Notkų – 40 sek.
N5 klasės lyderiu išlieka Rokas Steponavičius. Tačiau jis ramus jaustis dar negali. Nuo jo 4 sek. atsilieka Nedas Radišauskas, o 7 sek. – Ramūnas Čapkauskas.
GR7
Šį greičio ruožą laimėjo Giedrius Notkus, kuris 0,6 sek. aplenkė Vladą Jurkevičių. Pirmą kartą į trejetuką prasimušė Eugenijus Sladkevičius, tačiau tam yra priežastis. Greičio ruože laiką švaistė Martynas Samsonas, kuris finišavo tik šeštas ir greičio ruožo laimėtojui nusileido 12 sek. Jis likus keliems kilometrams iki finišo numontavo padangą ir suskaldė ratlankį.
N5 automobilių klasėje lyderiu išlieka Rokas Steponavičius. Jis per 3,9 sek. pabėgęs nuo Nedo Radišausko. Pastrasis beveik trimis sekundėmis lenkia Ramūną Čapkauską. Taigi, intriga šioje klasėje tikrai gyva.
Po 7 greičio ruožų iš lenktynių jau yra pasitraukę 11 dalyvių. Iš jų – du N5 automobiliai. Tiek Tomą Šmagarį, tiek Paulių Beniušį sustabdė techninės problemos.
GR6
Šeštame greičio ruože apsukas padidino Giedrius Notkus. Jis čia pademonstravo geriausią laiką. Beje, kartu su Martynu Samsonu. Abiejų ekipažų rezultatai čia identiški. Trečias čia ir vėl V.Jurkevičius.
GR5
Penktame greičio ruože tempą vėl diktuoja tas pats trejetukas. Greičiausias buvo M.Samsonas, už jo G.Notkus, trečias – V.Jurkevičius. Po penkių GR M.Samsonas jau turi 30 sek. persvarą. Tuo metu V.Jurkevičius G.Notkų lenkia 22 sek.
GR4
Ketvirtame greičio ruože M.Samsonas vėl išlaikė lyderystę, V.Jurkevičiui „įveždamas“ jau 7 sekundes. Nuo pastarojo vos puse sekundės atsiliko G.Notkus.
N5 automobilių klasėje LARČ5 kol kas geriausiai sekasi Rokui Steponavičiui, tačiau jo persvara prieš Ramūną Čapkauską siekia vos 0,1 sek. Beje, trečioje vietoje esantis N.Radišauskas lyderiui nusileidžia vos 0,3 sek. skaičiuojant keturių greičio ruožų laikus.
GR3
Trečiame greičio ruože ir vėl greičiausias buvo M.Samsonas. Šįkart antrą laiką parodė G.Notkus, kurs lyderiui nusileido kiek mažiau nei 2 sek. Trečioje vietoje įsitvirtino V.Jurkevičius.
Po šio greičio ruožo lyderio persvara siekia jau beveik 21 sek.
Pirmoji diena – dulkėse
Po pirmosios dienos dviejų greičio ruožų, įvykusių penktadienio popietę, Martyno Samsono ir Ervino Snitko persvara prieš antroje vietoje esantį Vladą Jurkevičių su Aisvydu Paliukėnu siekia 16,3 sek.
Trečioje vietoje po dviejų GR rikiuojasi Giedriaus Notkaus ir Daliaus Strižano tandemas. Juos nuo lyderių atsilieka 31,2 sek. Beje, pirmoji diena pasižymėjo itin gausiomis dulkėmis, dėl kurių iš paskos lyderio startavę ekipažai negalėjo rodyti maksimalaus tempo.