Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Antroji sportinė diena Abu Dabyje – trečio lygio kopos ir ilgos valandos dykumoje

Antradienį sportininkai Jungtinių Arabų Emyratų smėlynuose turėjo įveikti 365 kilometrus, kurių 257 kaip įmanoma greičiau – tiek sudarė greičio ruožą.
Antroji diena „Abu Dhabi Desert Challenge“ CFMOTO Thunder stovykloje
Antroji diena „Abu Dhabi Desert Challenge“ CFMOTO Thunder stovykloje / Komandos nuotr.

„CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos sportininkas Antanas Kanopkinas į bivaką grįžo tik leidžiantis saulei – keturratis ir vėl turėjo degalų sistemos problemų, tad teko praleisti ne vieną valandą alinančiame smėlynų karštyje.

„Nepasiekus degalų papildymo zonos, kuri buvo viduryje trasos, pradėjo gesti keturračio variklis. Minčių apie tai, koks tai gali būti gedimas, buvo visokių. Organizatoriai vėl privežė papildomų degalų ir šiaip ne taip pavyko pasiekti finišą. Džiaugiuosi, kad likau varžybose, o geras rezultatas dabar bus finišo pasiekimas, nes dėl rezultato kovoti šansų nebedaug“, – apie dienos įvykius pasakojo A. Kanopkinas.

Sportininkas, grįžęs į bivaką, kalbėjosi su tarptautinės motociklų federacijos (FIM) atstovais bei renginio organizatoriais, kurie pripažino, jog tokio tipo lenktynėse šiai technikai reikėtų leisti turėti didesnius degalų bakus.

„Su tokiomis problemomis taip pat susidurtų ir bet kurio kito gamintojo keturračiai, bet organizatoriai žadėjo ateityje priimti sprendimus dėl šios situacijos. Labai norėčiau, kad atsirastų ir daugiau gamintojų, kurie lenktyniautų mūsų įskaitoje, bet ši situacija turi būti išspręsta, kad važiavimas galėtų būti apie greitį, o ne degalų taupymą“, – sakė A. Kanopkinas.

Sklandžiau trasą įveikti pavyko kitam „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos nariui Adomui Gančieriui. Pirmoji dalis, pasak jo, buvo lyg važiavimas jūra – visą laiką teko skrosti nedideles kopas: „Pirmoji dalis nebuvo sudėtinga, bet didžiausios kopos prasidėjo antroje dienos pusėje. Teko įveikti trečio lygio kopas – jos, pagal skirstymą, pačios didžiausios. Be didesnių nesklandumų įveikiau visas, bet teko iš savęs ir technikos spausti maksimumą.“

Nors pati trasa buvo nelengvai įveikiama, navigacija, pasak sportininko, pakankamai elementari ir nė karto nepaklydo, nors matė didžiausiomis kopomis klaidžiojančių varžovų.

Šios nakties išskirtinumas yra tai, kad dalyvių technika per naktį stovės uždarame parke ir mechanikai negalės jos remontuoti ar tikrinti. Po finišo sportininkai turėjo valandą laiko, kai su mechanikų patarimais, bet ne tiesiogine pagalba, galėjo atlikti minimalius remontus naudojantis tik tais įrankiais ir tomis dalimis, ką vežėsi kartu.

Beje, rytoj taip pat laukia 150 kilometrų iki degalų užpildymo zonos, tad abu sportininkai sako, kad iki šio punkto teks važiuoti taupant degalus, o ne galvojant apie rezultatą. Viso ryt dalyviams teks įveikti 303 kilometrus, iš kurių 266 sudarys greičio ruožas. Organizatoriai žada, kad visą jį sudarys smėlis ir kopos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?