Iš vienos pusės – puikios „ENEOS 1006 km lenktynės“, kuriose pagaliau po penkerių metų pavyko finišuoti vairuojant vieną įspūdingiausių Lietuvoje esančių automobilių – „Aquila CR1“. Kartu su „Carre & MVP by Algirdai“ komanda pavyko iškovoti antrą vietą bendroje įskaitoje.
„Pagaliau įrodėme, kad šitas automobilis gali įveikti ir 1000 km lenktynes. Nedaug trūko iki pergalės, tačiau šį saldainį dar pasilikome kitiems metams. Mes tikrai esame pajėgūs laimėti šias lenktynes“, – sako Ramūnas Čapkauskas, kuriam jau teko lipti ant aukščiausio pakylos laiptelio Palangoje prieš devynerius metus.
Tačiau ralio padangėje lietuviui šis sezonas vienas dramatiškiausių. Jam nepavyko finišuoti nei viename šių metų Lietuvos ralio čempionato etape.
„Per dešimt metų, kai ralio trasose važiuoju „Mitsubishi“ automobiliu neprisimenu tokio sezono, kai likus dviem etapams iki čempionato pabaigos, nebūčiau pabaigęs nei vienerių lenktynių“, – sako R. Čapkauskas.
Tai paskatino vieną greičiausių Lietuvoje lenktynininkų galvoti apie pokyčius savo karjeroje. Ramūnas įsigijo žiedinėms lenktynėms skirtą BMW M3 GTR automobilį ir nuo šiol daugiau dėmesio skirs žiedinėms lenktynėms. Ramūnas labai rimtai galvoja grįžti ir vėl pasinerti į žiedines lenktynes.
Naujasis automobilis buvo išbandytas praėjusį savaitgalį Rygoje, kur vyko „Ryga Summer race“ lenktynių festivalis bei IV Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatas. Grįžimas pasiteisino – su naujuoju automobiliu R. Čapkauskas BaTCC-2 įskaitoje iškovojo I vietą.
„Dabartinis ralis tapo nepateisinamai brangus ir jeigu LASF ralio komitetas nesiims kardinalių permainų, lietuviškas ralis gali nusiristi į labai žemą lygį, nes daugeliui pasidarys paprasčiausiai per brangu lenktyniauti.
Jeigu LASF ralio komitetas nesiims kardinalių permainų, lietuviškas ralis gali nusiristi į labai žemą lygį
Tą pačią klaidą jau padarė Latvija – jų čempionate beliko vos 8 ekipažai.
Jeigu nori kautis dėl pirmų pozicijų Lietuvos čempionate, vienam sezonui reikia turėti šešiaženklį biudžetą, o tai yra gerokai ir nepateisinamai per brangu.
Dėl to galvoju daugiau dėmesio skirti žiedinėms lenktynėms. Juo labiau, kad jaučiu – Lietuvoje „žiedas“ ima atgimti,“ – sako R. Čapkauskas.
Nepaisant to, kad R. Čapkauskas galvoja palikti ralio trasas kaip aktyvus sportininkas, jis yra vienas iš Lietuvos ralio čempionato etapų organizatorių. Ramūno Čapkausko organizuojamas „DHL Rally Elektrėnai“ vyks rugsėjo 9-10 dienomis, tad Ramūnas jau visa galva pasinėręs į šių lenktynių organizavimo rūpesčius.
„Šiais metais mums teko didelė atsakomybė, nes mūsų organizuojamas ralis tapo ir „FIA Baltic Rally Trophy“ dalimi, todėl visos lenktynės vyks pagal Tarptautinės Automobilių Sporto Federacijos reikalavimus. Mums tai didelė garbė, tačiau tuo pat metu ir milžiniška atsakomybė,“ – sako R. Čapkauskas.