Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Apie „Mini“ pardavimą paskelbęs Vaidotas Žala atskleidė savo sprendimo motyvus

Šių metų Dakaro ralyje vienuoliktoje vietoje pasirodymą baigęs ir tik dėl nepalankiai susiklosčiusių aplinkybių per žingsnį nuo dešimtuko likęs „Teltonika Racing“ komandos pilotas Vaidotas Žala paskelbė, kad parduoda savo „Mini“. 15min GAZAS nusprendė pasidomėti tokio sprendimo motyvais ir lenktynininko ateities planais.
Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza
Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza / Vytauto Dranginio nuotr.

VISOS DAKARO NAUJIENOS, NUOTRAUKOS, VIDEO

Vaidotas Žala tvirtina, kad savo „Mini“ skelbimą įdėjo dėl to, kad komanda turi keletą variantų kitų metų Dakarui. Tačiau dairantis į kitus modelius, pirmiausia reikėtų sužinoti, ar dabar turimas automobilis rinkoje sulauks susidomėjimo.

„Tikriname, kokie yra variantai, tikriname rinką. Dabar yra tas tarpas procese, kai kalbame su kitomis komandomis ir paraleliai su „X-Raid“. Tuo pačiu įdėjome ir mūsų „Mini“ skelbimą. Turime pasitikrinti, kaip reaguos rinka. Norime įsivertinti visus įmanomus variantus. Tuomet priimsime sprendimą. Iki tol norime pačiupinėti kuo daugiau variantų, kad įsivaizduotume, kuris sprendimas geriausias.

Vienas iš variantų yra mūsų automobilio pardavimas. Konkretaus plano dar tikrai neturime, nes viskas priklauso nuo pinigų, nuo terminų. Bet norint įvertinti pardavimo variantą, to nepadarysi slėpdamas mašiną garaže. Todėl nusprendėme įdėti skelbimą“, – sakė Vaidotas Žala.

Vaidotas Žala tvirtina, kad sprendimą keisti techniką ateities lenktynėms praktiškai priėmė dar vykstant Dakaro maratonui. Pilotas ten įsitikino, kad dabartiniame Dakare mažesniais ratais varomi automobiliai praktiškai neturi jokių šansų prieš šių metų naujiena tapusios T1+ kategorijos bolidus.

„Po to, kai į Dakarą atėjo T1+ kategorija, mūsų automobilio kategorija tapo pasmerkta. Žinant Saudo Arabijos greičio ruožų specifiką, bet kokie automobiliai su mažais ratais yra pasmerkti. Vienintelis variantas – arba sėsti į T1+, arba į bagį.

Tačiau bagiai irgi nebėra tiek konkurencingi, kad jais būtų galima kovoti dėl penktuko, nors į dešimtuką važiuoti galima. Jie irgi turi didesnius ratus, didelę eigą. Turi tik vieną varomą ašį, bet tuo pačiu yra lengvesni ir juose galima naudoti oro slėgio reguliavimo sistemą.

Taigi, variantai yra kelios. Jų nedaug, bet variantų yra. Visus tuos variantus turime aptarti, pasitikrinti mūsų „Mini“ pardavimo galimybę ir tuomet priimti kažkokį sprendimą“, – kalbėjo Vaidotas Žala.

Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza šių metų Dakaro ralyje iškovojo vienuoliktąją vietą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais