Seminarą vedęs Lietuvos automobilių sporto federacijos Techninių reikalavimų komiteto pirmininkas Egidijus Janavičius daugiausiai dėmesio skyrė sportinių automobilių saugos lankų, degalų tiekimo sistemos įrengimui, saugos diržams bei pačių sportininkų ekipiruotei.
Seminaro dalyviai ne tik išgirdo apie tai, kokie reikalavimai yra keliami, bet ir išvydo blogus saugos įrangos įrengimo pavyzdžius.
Kaip teigė vienas iš renginio organizatorių, VšĮ „Kupiškio auto-moto sportas“ vadovas Saulius Valiukas, seminaras sutraukė lenktynininkus iš visos šalies ir pačių įvairiausių automobilių sporto šakų.
„Susirinko apie 80 klausytojų. Seminaras truko kelias valandas. Buvo sportininkų iš įvairių sričių – nuo „bulių kautynių“ iki žiedinių lenktynių, atvyko net patys saugos lankų gamintojai. Egidijus Janavičius labai puikiai paaiškino, dėl ko svarbu tinkama saugos įranga. Buvo pristatyti pavyzdžiai, pasekmės, kylančios dėl netinkamos saugumo įrangos.
Egidijus Janavičius pats ir važiavęs, ir organizavęs, ir mechanikavęs įvairiose lenktynėse, net Dakare, todėl seminaro dalyviai buvo labai susidomėję jo paskaita. Į Uoginius atvyko klausytojai ne tik iš Panevėžio apskrities, bet ir iš Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Zarasų ir kitų Lietuvos miestų.
Tikimės, kad šis seminaras buvo naudingas ir sportininkai dabar dar geriau supras, kodėl saugos įranga turi būti pirmoje vietoje gaminant automobilį sportui“, – sakė Saulius Valiukas.
Seminaras neapsiribojo vien tik teorine dalimi – greta Uoginių muziejaus buvo išrikiuoti trys sportiniai automobiliai.
Raliui paruoštą „Volkswagen Golf“ čia atgabeno Paulius Baltrukėnas, o kroso varžyboms sutvertus BMW ir „Opel Kadett“ pademonstravo Dainius Dambrauskas ir Raimundas Kukenys.