Komandai „Bunasta Savesta Consulting“ lenktynės nebuvo labai sėkmingos, nes, sugedus stabdžiams, į T.Rimkaus vairuojamą BMW M4 GT4 įsirėžė „Sauda by GSR“ automobilis. Teko grįžti į boksus remontuotis. Tačiau komanda pasiekė finišą 29-oje vietoje bendroje įskaitoje ir trečia GT4 klasėje.
Šiemet Jurgis Adomavičius (internetinio blogo „Pagal Jurgį“ autorius) maloniai nustebino subūręs „Bunasta Savesta Consulting“ komandą. Joje važiavo ne tik pats su Tomu Rimkumi, tačiau ir su greičiausiu Lietuvos ralio meistru bei Dakaro kariu Vaidotu Žala. Komandai vadovauti pakviestas kitas Dakaro žmogus Saulius Jurgelėnas.
Specialiai šioms varžyboms buvo įsigytas GT4 klasės BMW M4 automobilis. Varžybos klostėsi gana sklandžiai, komandos bolidas buvo greitas, tačiau reikalus sugadino apmaudi avarija.
Kaip Palangos „Aurum 1006 km“ lenktynėse jautėsi Vaidotas Žala? Ar asfalto danga jam neįprasta?
Vaidotas pasakojo, kad mėgavosi vairavimu, kontaktine kova, lenkimais, pozicijų gynyba. Paklaustas, ar dar kada nors grįš į šias lenktynes, Vaidotas nebuvo tikras, bet tokios galimybės kategoriškai neatmetė. Lenktynininkas jautė šiokį tokį nusivylimą dėl lenktynių baigties, tad sakė, kad gal ir norėtų grįžti, bet tik su sąlyga – kovoti dėl pergalės bendroje įskaitoje.
Tvirčiausiai ant žvyro besijaučiantis Žala pastebėjo, kad ant asfalto dangos yra dar labai daug ko išmokti. Pats ištvermės lenktynių procesas yra malonus: lenktynininkai turi pertraukas poilsiui tarp važiavimų, puikią supančią atmosferą, sirgalius.
Paklaustas, kaip sekasi parduoti Dakaro bolidą, Vaidas lakoniškai atsakė, kad kol kas jokių naujienų nėra. Pagal pirkėjų susidomėjimą iki rugpjūčio pabaigos būtinai reikės priimti sprendimą dėl Mažylio ateities.
Visą interviu žiūrėkite čia: