Čempionato dalyviai kiekiu pasiskirstė tolygiai – keturi rusai, keturi lietuviai. Tačiau tarp svečių pasitaikė ne vienas itin aukšto lygio motoakrobatas, kaip kad septyniolikmetis Foma Kalinin, 2018 m. jau spėjęs tapti Rusijos čempionu ir laimėti Europos taurę, ar patyręs motociklininkas Denis Rybalko, gerai pasirodęs daugybėje motoakrobatikos varžybų. Tuo tarpu iš lietuvių stipriausiu konkurentu jiems tapo Paulius Labanauskas, daugelio varžybų laimėtojas, 2017 m. nuskynęs „World Stunt Grand Prix“ čempiono titulą.
Po kvalifikacinio važiavimo suskirstyti į poras, motoakrobatai leidosi į itin aršias kovas. Teisėjai vertino jų triukų įvairovę, bendrą važiavimo stilių, energingumą, trasos panaudojimą bei baigiamuosius manevrus. Geriausiai šias sritis apjungti sekėsi rusui Foma Kalinin, kuris be didesnio pasipriešinimo įveikė visus oponentus.
„Nors vaikinui tik septyniolika, pačius įspūdingiausius triukus jis atliko taip grakščiai ir švariai, kad net mums, teisėjams, kurie žino, kiek pastangų ir įgūdžių jie reikalauja, atrodė, jog juos atlikti itin paprasta ir nesudėtinga,“ – pasakojo Aras Gibieža, – „taip pat atskiro paminėjimo verta ir kova dėl antrosios vietos, kurioje Paulius Labanauskas tik vieno taško skirtumu įveikė Denis Rybalko.“
Šalia pagrindinių varžybų vyko ir „Stuntkhana“ kovos. Egzotiškai skambanti sporto šaka taip pat egzotiškai ir atrodo – tai driftingo, lenktynių ir motoakrobatikos kokteilis, kuomet motociklu reikia kuo greičiau įveikti įvairias kliūtis, aplink jas driftinant ar važiuojant ant galinio rato. Natūralu, kad ore tvyrojo tiek įtampos, kad žiūrovai lengviau atsikvėpė tik joms pasibaigus – kai tas pats Foma Kalinin buvo įvardintas laimėtoju.
Galiausiai į aikštelę išvažiavo ir pats Aras Gibieža – jis susirinkusiems pademonstravo savo paties sukurtus triukus, kurie ir pelnė jam pasaulinę šlovę. Tarp šių buvo „360“ – staigus ir pilnas motociklo apsisukimas aplink savo ašį, „Switchback Wheelie“ – važiavimas ant motociklo galinio rato sėdint nugara į priekį, bei itin sudėtingas „Unicycle“ – važiavimas motociklu vienu ratu, sėdint ant jo vairo.