„Rytas buvo labai šaltas, net lijo. Pirmuose kilometruose buvo labai sudėtinga, nes trasoje buvo daug kupstų ir klampus smėlis. Todėl važiavau lėtai. Paskui greičio ruožas greitėjo. Važiavau savo grupėje pirmas, paskui mane ilgą laiką važiavo „vienišių“ klasės lyderis Maurizio Gerini ir kiti sportininkai.
Beveik visą dieną diktavau tempą. Vėliau M.Gerini mane aplenkė ir bandė pabėgti. Mačiau, kad spaudė kaip reikiant, bet aš laikiausi ir į finišą atvažiavome vienas paskui kitą. Greičio ruožas buvo ilgas, bet greitas. Fiziškai lengvesnis nei penktadienį“, – sako A.Gelažninkas.
Skemadienį lenktynininkai negalės būti su savo komandomis. Šiame etape nakvynės sąlygos paprastai būna vienodos. Tačiau šiemet dalis sportininkų patogiai miegos kemperiuose, dalis palapinėse arba bendrose patalpose.
„Viskas gerai, atvykome į maratoninį bivuaką. Čia visiems sportininkams reikės pasitikrinti motociklus, tuo metu vienišiams tai eilinė diena. Visada visi turėjo miegoti vienoje patalpoje, vienoje vietoje. Šįkart panašu, kad dalis sportininkų atsivarė kemperius, jų čia daug, koks šimtas. Todėl turės daugiau patogumų, nors visiems sąlygos turėtų būti vienodos“, – pastebi sportininkas.
Motociklui dar reikės pakeisti oro filtrą, bet to daryti lenktynininkas šiandien negalės, nes detalė yra jo krepšyje už motociklų aikštelės.
„Dėl to, kad yra kemperiai, motociklus liepė palikti atskirtoje aikštelėje. Tam, kad motociklininkai neįsineštų papildomų dalių. Mano motociklo oro filtras yra maratonui skirtame krepšyje, todėl dabar negalėsiu pakeisti filtro. Turėsiu progą tai padaryti pirmadienį prieš pat startą. Šiaip motociklui viskas gerai, daugiau nieko nereikia daryti“, – pasakoja A.Gelažninkas.