„Šiandien reabilitavausi prieš save ir prieš kitus. Nebloga diena. Per daug nepavargau. Kur galėjau, spaudžiau normaliai. Pro pavojingas vietas labai atsargiai važiavau. Minimaliai sumažinau kritimų riziką ir saugojau techniką. Neturėjau nė vienos pavojingos situacijos, kad galėčiau sakyti, kad nedaug trūko iki kritimo ar panašiai.
Labai tvarkingai važiavau. Kiek žinau, kiti klydo naviguodami. Nors neklydau, buvo pora vietų, kai pasisukiojom keliese, ieškodami kelio taško. Greičio ruožas labai geras. Akmenų buvo, bet jau ne tiek kiek vakar. Palyginus su vakar, šiandien pasivaikščiojimas parke. Ką vakar buvau praradęs, šiandien susigrąžinau“, – apžvelgė sportininkas.
Viršijant greitį Dakare, irgi galima gauti bauda. Tik baudžiama ne pinigais, o laiku.
„Tik grįžęs į bivuaką, sužinojau, kad gavau baudą, nes viršijau greitį. Viršijau keturis kilometrus per valandą, tai neturėtų būti baisi bauda“, – sakė Arūnas.
Likus vos dviem greičio ruožams, motociklininkas atskleidė savo taktiką ir tikslą.
„Tikslas – visada finišas. Jeigu būsiu finiše ir neatsiras papildomų klaidų, tai turėtų būti rekordinis finišas su laimėjimais. Tačiau neužbėgam įvykiams už akių, nes reikia pabaigti Dakarą. Taktika likusiuose greičio ruožuose paprasta – kur galėsiu, paspausiu, kur reikės, važiuosiu atsargiau ir saugosiu techniką“, – pasakoja Arūnas Gelažninkas.
Ketvirtadienį, panašu, bus sudėtingiau. Sportininko laukia ilgiausias 511 km greičio ruožas. Dalis jo drieksis vandenyno pakrante. Taip pat, grįžta daugiau kopų, o organizatoriai žada, kad šis greičio ruožas bus puiki proga padidinti laiko atotrūkį arba kaip tik prisiartinti prie lyderių.
„Einam maudytis, valgyti ir ruošti motociklo priešpaskutiniam, ilgiausiam ir sunkiausiam, greičio ruožui“, – gerai nusiteikęs sakė lenktynininkas.