„Aston Martin“ pristatė 2022 m. F1 lenktynių automobilį AMR22

Ketvirtadienį „Aston Martin“ pristatė savo komandos bolidą, su kuriuo varžysis 2022 m. „Formulės 1“ čempionate. Pažvelkime į komandą ir jos naujienas iš arčiau.
„Aston Martin“ pristatė 2022 m. F1 lenktynių automobilį AMR22
„Aston Martin“ pristatė 2022 m. F1 lenktynių automobilį AMR22 / Aston Martin nuotr.

Pokyčiai komandos vadovybėje

Po nesėkmingo pastarojo sezono „Aston Martin“ savininkas Lawrence‘as Strollas keičia komandos vadovybės narius. Savą F1 komandą turintis milijardierius rūpindamasis šio prekės ženklo populiarinimu pasamdė Marco Mattiaci, kuris bus už atsakingas už komerciją ir „Aston Martin“ prekės ženklo plėtojimą.

Prabangias transporto priemones gaminančiai kompanijai turėti „Formulės 1“ komandą yra didelis prestižas, dėl to rūpintis jos įvaizdžiu pasirinktas buvęs viso Šiaurės Amerikos „Ferrari“ padalinio vadovas. Marco Mattiaci be kita ko 2014 metais tapo „Scuderia Ferrari“ vadovu, kai perėmė šias pareigas iš tuometinio jos vadovo Stefano Domenicali.

Dar ryškesnis pokytis bus tai, kad išsiskyrė „Aston Martin“ ir buvusio šios „Formulės 1“ komandos vadovo O.Szafnauerio keliai. Pamažu lipdęs „Force India“ komandą, o po to vadovavęs ir komandos evoliucijai Strollo eroje Otmaras bus didelis praradimas. Jį pakeis buvęs „BMW Motorsport“ komandos vadovas Mike Krackas. Jis nuo 2014 metų buvo atsakingas už bavarų autosporto programą „Formule E“ bei kėbulinių automobilių varžybose. Į šį jauną specialistą dedama daug vilčių.

Kitas naujas veidas komandoje bus Danas Fallowsas, kuris iki šiol vadovavo „Red Bull“ aerodinamikos skyriui. Jis neseniai tapo naujuoju Strollo komandos technikos direktoriumi. Panašu, kad po truputį yra lipdoma visa nauja vadovybė. Ar tai pirmi žingsniai siekiant pertvarkyti komandą į laimintį žaidėją?

Paskutiniai S.Vettelio metai „Aston Martin“?

Pernai prie komandos prisijungęs S.Vettelis atskleidė, kad jis iš komandos tikėjosi daugiau. Nors ir aplenkė Lance‘ą Strollą tapdamas iki šiol greičiausiu jo turėtu komandos draugu, pats bolidas nuvylė.. Komanda liko tik septintoje pozicijoje, o ateinančiame sezone tikimasi bent vietos rikiuotės viduryje.

Nors Lawrence Strollas negaili išlaidų komandai, neseniai net paskelbė apie planuojamas 200 mln. svarų sterlingų dydžio investicijas į naujai kuriamą komandos bazę Silverstone.

Nors ir suprasdamas komandos ilgalaikius tikslus, pats Sebastianas neturi daug laiko. Jam jau 34-eri metai. Priimdamas „Aston Martin“ pasiūlymą dėl noro likti „Formulėje 1“, vokietis ryškiai susimažino savo atlyginimą. Jei „Ferrari“ jam mokėdavo net apie 45 mln. Eur per metus, tai britų komandoje vokietis šiuo metu gauna triskart mažiau – 15 mln. Eur.

Laikas tiksi, o jei ir šiemet komandą matysime rikiuotės gale, Sebastianas gali imti dairytis kitų galimybių. Tiesa, jų nėra daug, tačiau viena aišku – jis savo patirtimi Lawrenco Strollo projektui kol kas suteikia kur kas daugiau, nei gauna atgal.

Tarp naujų rėmėjų - gigantas iš Saudo Arabijos

Kita svarbi žinia – „Aston Martin“ pagrindinių rėmėjų gretas papildė Saudo Arabijos valstybės valdomas nafto pramonės milžinas – „Aramco“. Didžiulius koncernas neapsistoja vien pačios F1 rėmimu (dažnai TV transliacijų metu galite pastebėti įmonės reklamines iškabas trasose), tačiau ir ima remti komandą, kurios bolidai pažymėti prestižiniu britų prekės ženklu.

Tai garantuos „Aston Martin Cognizant F1 team“ dar didesnį finansinį užnugarį toliau keliaujant savo aiškiai deklaruojamo tikslo link – galimybės ateityje sukurti Lance Strollui laimintį bolidą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis