Aštuntą kartą WRC čempionu tapęs S.Ogier priartėjo prie S.Loebo pasiekimo

Praėjusį savaitgalį Monzoje įvykusiame paskutiniame, dvyliktame šių metų Pasaulio ralio čempionato (WRC) etape pergalę iškovojo „Toyota“ lenktynininkas Sebastienas Ogier su šturmanu Julienu Ingrassia. Tai aštuntasis toks titulas dueto karjeroje.
Sebastien Ogier ir Julien Ingrassia
Sebastien Ogier ir Julien Ingrassia / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Paskutinėse sezono lenktynėse, kurios vyko Italijoje, Sebastienas Ogier pergalę iškovojo už savęs palikdamas kitą „Toyota“ ekipos pilotą Elfyną Evansą. Trečiąją vietą laimėjo „Hyundai“ ekipai atstovaujantis ispanas Dani Sordo.

Po šio etapo galutinėje rezultatų lentelėje S.Ogier pasaulio čempionu tapo surinkdamas 230 taškų. 207 taškus per dvylika etapų iškovojęs E.Evansas tapo vicečempionu, o trečias šių metų sezone pasirodymą baigė T.Neuville, kuris surinko 176 taškus.

S.Ogier per sezoną laimėjo penkis etapus, du kartus buvo trečias. Prasčiausias prancūzo pasirodymas buvo antrame šio sezono etape Suomijoje, kur jis po nesėkmės buvo klasifikuotas tik 20-oje vietoje.

Po šių metų pergalės S.Ogier ant savo trofėjų lentynos pasidėjo jau aštuntąjį savo WRC čempiono titulą ir priartėjo prie savo tautiečio, legendinio Prancūzijos lenktynininko Sebastieno Loebo. Pastarasis pasaulio čempionu yra tapęs devynis kartus.

Nors S.Loebas pastaruoju metu aktyviai nelenktyniauja, jį automobilių sporto gerbėjai anksčiau galėjo išvysti tiek Dakaro lenktynėse, tiek viename ar kitame ralio renginyje.

Tiesa, jis su „M-Sport“ komanda šiemet Ispanijoje dalyvavo hibridinio WRC automobilio „Ford Puma“ bandymuose. Gali būti, kad kitų metų sezone būtent su šia komanda legendinis prancūzas ir sugrįš į WRC trasas, tačiau kol kas ši versija nėra oficialiai patvirtinta nei paties piloto, nei komandos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis