Praėjusiais metais CUPRA modelio pardavimai siekė 9000 vnt., iš kurių 8300 vnt. buvo parduoti Europos rinkoje. Šie skaičiai neleidžia abejoti „Leon CUPRA“ sėkme ir populiarumu. Sportiškiausias kompanijos modelis pakliuvo į populiariausių modelių penketuką savo segmente Europoje.
Naujasis „Leon CUPRA“ yra dar praktiškesnis ir „lankstesnis“. Pirkėjai galės rinktis iš 3 skirtingų kėbulo tipų: 5 durų versijos, tridurio kupė SC ir šeimyninio universalo ST. Penkerių durų versija kasdienėms kelionėms suteikia pikantiškų „prieskonių“, SC modelis demonstruoja dizaino ir technologijų meistriškumą, o ST versijoje susijungia universalumas ir dinamiškumas.
Galingiausias SEAT modelis
2,0 l TSI variklį, pasižymintį 300 AG, turintis „Leon CUPRA“ yra galingiausias automobilis SEAT istorijoje. Naujojo modelio variklis 10 AG lenkia savo pirmtaką (galia nuo 290 AG pakilo iki 300 AG).
Vis dėlto didžiausias kūrėjų pasiekimas yra didesnis maksimalus sukimo momentas. Nuo 350 Nm jis pakilo iki 380 Nm. Tokį sukimo momentą galima pasiekti esant 1800-5500 aps./min.
Maksimalus automobilio greitis elektroniniu būdu yra ribojamas ties 250 km/val. riba. Būsimieji pirkėjai galės rinktis 6 pavarų mechaninę arba automatinę pavarų dėžę. Sumanūs techniniai sprendimai lemia aukštą ekonomiškumo ir ekologijos lygį. Priklausomai nuo modelio, CO2 emisijų lygis siekia nuo 153 iki 164 g/km. SC versijos su automatine pavarų dėže vidutinės degalų sąnaudos yra tik 6,7 l/100 km, o 5D versijos – 6,8 l/100 km. Vidutinės CUPRA ST modelio su DSG transmisija ir „4Drive“ sistema degalų sąnaudų lygis siekia 7,2 l/100 km.
ST modelio versija su DSG dvigubos sankabos transmisija galės pasiūlyti ir visų varančių ratų sistemą. Modelio gerbėjai tikrai atsimena 2000 metus, kai pirmos kartos „Leon CUPRA“ modelis taip pat išdidžiai džiaugėsi visais keturiais variniais ratais. Dėl moderniųjų technologijų jauniausias CUPRA šeimos narys neabejotinai yra puikus sportiškumo, universalumo ir saugumo pavyzdys.
Variklis |
Galia (kW/AG) |
Sukimo momentas (Nm/ aps./min) |
Maks. greitis |
CO2 emisijos (g/km) |
---|---|---|---|---|
2,0 l TSI |
221/300 |
380 / 1800-5500 |
250 |
158 |
2,0 TSI su DSG transmisija |
221/300 |
380 / 1800-5500 |
250 |
153-164 |
Dar vienas neatsiejamas šio modelio elementas – „Haldex VAQ“ automatiškai besiblokuojantis diferencialas. Verta paminėti, kad jis nėra pasyvus, kaip kitos sistemos, kurios neutralizuoja ESP sistemos jutiklius įveikiant posūkius ir perduoda daugiau galios išoriniam ratui. Šiuo atveju, analizuodami kiekvienos padangos sukibimą, „Haldex“ sankabos diskai atsidaro ir užsidaro tam, kad perduotų 100 proc. sukimo momentą vieninteliam ratui, turinčiam geriausią sukibimą. Šios sistemos veikimas puikiai suderintas su kitomis elektroninėmis pagalbos sistemomis. Veikdamos išvien jos leidžia išvengti staigių trūkčiojimų ir padeda lengviau įveikti posūkius. Tai reiškia, kad rečiau yra reikia naudoti stabdžio pedalą, todėl galia ratams perteikiama sklandžiau.
Naujo „Leon CUPRA“ šeimininkas savo automobilio dinamiškumo lygį gali reguliuoti pats, pasirinkdamas „Drive Profile“ sistemos važiavimo režimus: „Comfort“, „Sport“, „Eco“, individualių nustatymų arba CUPRA. Akseleratorius, pavarų dėžė, DCC sistema, „Progressive Steering“ sistema ir besiblokuojantis diferencialas sportiškiausius savo gebėjimus parodo pasirinkus CUPRA režimą.
Elektroninė stabilumo kontrolės sistema ESC gali būti valdoma pagal vairuotojo poreikius. Ji turi 3 galimus nustatymų režimus. Užvedus variklį, ESC sistema iš karto pradeda veikti, užtikrindama sportišką važiavimą ir aukštą saugumo lygį tuo pat metu. Trokštantys dinamiškesnio ir sportiškesnio vairavimo patirties gali išjungti ESC sistemą, pasirinkdami vieną iš 2 režimų: pirmasis išjungia traukos kontrolę, tačiau ESC sistema išlieka budri, o antrasis išjungia ESC sistemą visiškai.
Geriausios technologijos
Kaip ir kiti „SEAT Leon“ šeimos nariai, CUPRA gali pasiūlyti naujausias technologijas ir funkcionalumą. Nepamirštant tokių sistemų, kaip „Radio Media System Plus“, „Adaptive Cruise Control“ ar „Front Assist“ sistema, tiesiog būtina paminėti atnaujintus, pažangesnius „Full LED“ žibintus. Nuo šiuol jau ir priešrūkiniai žibintai gali pasigirti LED technologijomis, o galiniai žibintai – ne tik LED privalumais, bet ir didesniu dydžiu.
Naujasis modelis gali pasiūlyti elektroniniu būdu valdomą stovėjimo stabdį, „Keyless Entry“ beraktę automobilio atrakinimo sistemą, 8 colių spalvotą lietimui jautrų ekraną, bevielę išmaniojo telefono įkrovimo sistemą. Visas šias funkcijas vairuotojas gali valdyti centrinėje konsolėje esančiais jungikliais. LED technologijas „prisijaukino“ ne tik eksterjeras, bet ir interjeras. Kiekvienas vairuotojas gali keisti salono apšvietimo spalvą pagal savo nuotaiką (yra 8 spalvų pasirinkimo galimybės).
Maža to, būsimieji „Leon CUPRA“ šeimininkai gali tikėtis naujausių pagalbos sistemų bei moderniausių ryšių ir pramoginių technologijų. „Pedestrian Protection“ sistema bei „Emergency Assist“ sistema buvo aprūpintos atnaujintomis kameromis ir radarais, kurie užtikrina tikslesnį „Traffic Sign Recognition“ kelio ženklų atpažinimo sistemos darbą.