Sekmadienį 277 kilometrų ilgio trasą ekipos pilotas Vaidotas Žala su šturmanu Paulo Fiuza pradėjo puikiai ir pirmosiose dvejose laiko atžymose fiksavo geriausią laiką, o iki šeštosios atžymos dar važiavo lyderių penketuke.
Greitai kilęs „Agrorodeo“ ekipažas pirmąjį amerikietiškų kalnelių nusileidimą patyrė iki greičio ruožo finišo likus 20 kilometrų, mat komandą sustabdė jau netrumpą laiką „Mini“ bolidą kankinęs sankabos gedimas.
Dar labiau V.Žalą išgąsdino incidentas, nutikęs tuomet, kai „Agrorodeo“ ekipažui ranką ištiesė Benedikto Vanago „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ ekipa. B.Vanago ir Filipe Palmeiro duetui iki finišo traukiant gedimą patyrusį „Mini“, šio salone pasklido neįprasti garsai, įsižiebė ir tepalo spaudimo pokyčius fiksuojanti lemputė.
„Kas nutiko? Baigėsi Dakaras... Va tas ir nutiko“, – vos finišavęs lietuvius sunerimti privertė V.Žala – tolesnis „Agrorodeo“ dalyvavimas Dakaro ralyje pakibo ant plauko.
„Automobilio variklis užgeso dėl „Holo“ daviklio, t.y. sensoriaus, kuris skaičiuoja variklio apsisukimus, – 15min pasakojo buvęs „Agrorodeo“ komandos mechanikas Egidijus Janavičius. – Toks sensorius gali būti ant smagračio, kažkokiu būdu ir ant alkūninio veleno. Jis turi išpjovas arba dantukus ir veikia panašiai kaip „ABS“ vainikas – impulsas vis atsiranda ir dingsta. Pagal tai skaičiuojami variklio apsisukimai ir tas sensorius yra tiesiogiai atsakingas už tai, kad variklis dirbtų. Greičiausiai variklis turėjo užgesti pats, bet yra ir kitas niuansas, kad daug kas priklauso nuo įrašytos programos.“