Ketvirtadienį Asusnjono mieste įrengtame „nuliniame“ bivake virė darbas. Visų komandų mechanikai turi nemažai darbo, kadangi jau penktadienį automobiliai, motociklai, keturračiai ir sunkvežimiai turės būti pastatyti į uždarą parką ir iki pat lenktynių starto prie jų nebus galima prisiliesti.
Komandos mechanikai su Dariumi Biesevičiumi priešakyje atidžiai peržiūrėjo automobilio mazgus, kadangi iš Buenos Airių į Paragvajų „Seat Leon Dakar“ važiavo sava eiga.
Vėliau – tiesiai į startą, todėl mašina privalo būti paruošta pilnai.
Kai kurios kitos komandos savo automobilius tempė standžia vilktimi ar gabeno autovežiais. Tačiau tai nereiškia, kad šių komandų mechanikai sėdėjo be darbo. Po kelionės per vandenyną keltu visą techniką privaloma atidžiai patikrinti.
„Pakeitėme alyvą, nes važiavome toli. Kai kurių apsaugėlių dar nebuvome uždėję, pritvirtinome įrankius, sudėjome detales į automobilį, kurias ekipažas vežis su savimi. Tai smulkmenos, bet jos užima laiko. Techninę apžiūrą jau praėjome Prancūzijoje. Liko tik formalumas, po kurio automobilį priduosime į uždarą parką. Vėliau – tiesiai į startą, todėl mašina privalo būti paruošta pilnai“, – sakė komandos mechanikas Darius Biesevičius.
Mechanikams jau darbuojantis, o kitiems komandos nariams puošiant „Seat Leon Dakar“ kėbulą rėmėjų lipdukais, į bivaką atvyko ir Vaidotas Žala.
Čia viskas ir be manęs vyksta, galėjau tiesiai į startą atvažiuoti
Lenktynininkas tikina, kad toks jo kelionės planas pateisino lūkesčius. Komanda ir be jo veikia lyg šveicariškas laikrodis.
„Viskas pagal planą. Iš Lietuvos į Paragvajų keliavome maždaug 27 valandas. Niekur nenakvojome. Dabar atvykome į Asunsjoną. Kai grįžti į tokią šilumą, tai tarsi į namus.
Dabar važiuosime į bivaką. Paskui ilsėsimės ir penktadienį keliausime į administracinę komisiją. Čia viskas ir be manęs vyksta, galėjau tiesiai į startą atvažiuoti“, – juokėsi Vaidotas Žala.
2017 m. sausio 2 d. startuojančiame Dakaro ralyje komandos privalės įveikti daugiau nei 9 tūkstančių kilometrų trasą, kuri drieksis per tris Pietų Amerikos valstybes – Paragvajų, Argentiną ir Boliviją.
Prie starto linijos stos 83 visureigiai, 50 sunkvežimių, 146 motociklai ir 37 keturračiai.
Daugiau nei pusė trasos bus 3000 metrų, o kartais beveik 5000 metrų aukštyje virš jūros lygio. Maždaug savaitę komandos praleis aukštikalnėse.