Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Audi“ atėjimas į Dakarą griauna lietuvių viltis: teks išleisti šimtus tūkstančių eurų

15min jau rašė apie pokyčius 2022 m. Dakaro ralio taisyklėse. Pokyčius, kurie gali palaidoti lietuvių viltis patekti į dešimtuką. O vien bandymai pasigalynėti su lyderiais kainuos papildomai po 100 000 Eur ir daugiau. Nes teks papildomai investuoti arba į technikos patobulinimus, arba nuomotis kitus automobilius. Abiem atvejais prireiks ir labai didelės sėkmės.
Audi RS Q e-tron dakariniai testai netoli  Saragosos
Audi RS Q e-tron dakariniai testai netoli Saragosos / Audi nuotr.

Istorijos pradžia: Ar Dakarą laimės naujasis „Audi“ prototipas?

Motociklininkams, keturratininkams ir motobagių vairuotojams artėjantis Dakaro ralis neturėtų būti revoliucingas. Nebent tuo, kad turėsime pirmąjį (arba net kelis) motobagį su Lietuvos vėliava šiose beprotiškose ištvermės lenktynėse. Bet šį kartą – ne apie Roką Baciušką, Aidą Bubiną ar Dalių Olechnavičių.

Permainos Dakaro ralio strategijoje

Ir šis Dakaras, ir visi kiti iki kokių 2027-ųjų bus permainų metai sportininkams, lenktyniaujantiems automobiliais. Nes dar 2020 m. lapkritį, pristatydamas pandeminį Dakaro ralį, jo direktorius Davidas Castera pabrėžė, kad nuo šiol Dakaras bus siejamas su pažangiomis technologijomis. Ir kad nuo 2027 m. iki 2030 m. Dakaro ralyje bus pereinama prie alternatyvios energijos technologijų automobilių ir sunkvežimių jėgainėse. Kitaip tariant, po devynerių metų dabartiniai Dakaro automobiliai taps muziejų eksponatais arba metalo laužu, nes vidaus degimo varikliai bus draudžiami.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais