„Audi“ klubo nariai bei renginio svečiai savo jėgas galėjo išmėginti vieno kilometro ilgio slalomo trasoje. Kėdainių aerodromo ilgis ir plotis leido čia sukurti itin įdomią konfigūraciją. Joje buvo ir greitų tiesiųjų, ir aštrių posūkių, tad ne viską lėmė automobilio galia – čia kur kas labiau nei kilovatai pravertė figūrinio vairavimo įgūdžiai.
Prie starto linijos per dieną stojo daugiau nei 60 dalyvių. Kad varžybos būtų ne tokios įtemptos ir dalyviai galėtų sau leisti šiek tiek atsipalaiduoti, organizatoriai nusprendė iš trijų važiavimų fiksuoti tik vieną, geriausią laiką. Kitose slalomo varžybose visi trys arba du iš trijų važiavimų būna įskaitiniai, todėl eksperimentams trasoje, rizikai ir klaidoms vietos ten mažiau. Šiuo atveju, kai buvo žiūrima tik į geriausią važiavimą iš trijų, slalomo dalyviai galėjo sau leisti klysti.
Nors trasa nebuvo itin paini ir klaidinga, tačiau kai kuriems dalyviams visgi nepavyko iš pirmo karto jos perprasti. Ne vienas dalyvis kliudė trasą žyminčius kuoliukus, pračiuoždavo bazę, o už tai teisėjai lengva ranka dalijo baudos sekundes.
Slalomo dalyviai buvo suskirstyti į keturias klases pagal tai, kuri ašimi varomus automobilius vairuoja. Taip pat buvo galima registruotis į papildomą, laisvąją klasę. Atskira įskaita buvo sukurta ir merginoms. Beje, trasoje virė ir neakivaizdi kova – kiekvienas dalyvis, vairuojantis ne „Audi“ automobilį, troško išsivežti taurę iš ten, kur turėtų karaliauti būtent šio vokiečių gamintojo automobiliai.
AWD įskaitoje, kurioje automobiliai buvo varomi visais ratais, nugalėtojo taurę iškovojo sunkiai pavejamas Andrius Antanaitis. „Subaru Impreza STI“ vairuojantis slalomo meistras tądien vienintelis „palindo po minute“ ir užfiksavo trasos rekordą – 59,873 sek. Apie šį sportininką jau kalbama kaip apie Chuck`ą Norris`ą, nes panašu, kad slalomo trasoje Andrių Antanaitį gali aplenkti tik pats Andrius Antanaitis.
Antrą rezultatą užfiksavo pusantros sekundės ilgiau trasoje užtrukęs Arminas Baltrūnas, taip pat vairavęs „Subaru Impreza“. Trečią laiką parodė Arūnas Lapėnas su ir į darbą, ir į sodą skirta „Škoda Octavia“. Trimis sekundėmis nuo trečiosios vietos atsiliko „Audi Coupe“ vairavęs Linas Astrauskas.
Galine ašimi varomų automobilių klasėje varžėsi praktiškai vien BMW automobiliai, tačiau jiems kompaniją palaikė vienintelis „Mazda MX-5 Miata”. Čia geriausią rezultatą pademonstravo ir trasą per 1 min. 1,669 sek. įveikė automobilį galine varančia ašimi dar tik bandantis prisijaukinti panevėžietis Rimantas Pranauskas, atstovavęs automobilių sporto klubui „Vėtra“.
Nuo jo vos ketvirtadaliu sekundės atsiliko Robertas Valkeris su „Mazda MX-5 Miata“. Sekundės iki antrosios vietos pritrūko trečią poziciją iškovojusiam Dariui Kutavičiui su BMW 325. Beje, nuo jo tik 0,027 sek. atsiliko Tomas Zatorskis, vairavęs BMW M3.
FWD įskaitoje startavo 18 sportininkų. Priekine ašimi varomų automobilių klasėje savo pranašumą įrodė Igor Charitanovič su „Mitsubishi Colt“. Jis antroje vietoje finišavusį Edagarą Grigaliūną, sėdusį prie „Renault Megane“ vairo, aplenkė viena dešimtąja sekundės dalimi. Trečio laiko autoriumi tapo ASK „Ladasport“ atstovas, panevėžietis Mantas Petrovas, vairavęs dyzelinį „Seat Ibiza“.
Moterų klasėje triumfavo Evelina Drilingienė, pilotavusi „Mitsubishi Colt“. Ji trasą įveikė per 1 min. 4,259 sek. ir nepilna sekunde už savęs paliko Sandrą Petrovienę su „Seat Ibiza“. Trečiosios vietos taurė įteikta Neringai Mačijauskienei iš ASK „Vėtra“ klubo.
Laisvojoje klasėje dar vieną taurę iškovojo AWD klasės lyderis Andrius Antanaitis, kuris čia triumfavo taip pat parodydamas mažesnį nei viena minutė trasos įveikimo laiką. Beje, abejose klasėse nugalėtojo rezultatus teskyrė vos 0,005 sek., o tai reiškia, kad Andrius Antanaitis atskleidė visą savo potencialą ir iš savęs bei „Subaru“ išspaudė maksimumą. Dar po vieną taurę iškovojo antroje vietoje finišavęs Darius Kutavičius bei trečią laiką parodęs Mantas Petrovas.
Beje, Andrius Antanaitis triumfavo ir rato keitimo rungtyje, kurioje reikėjo atsukti varžtus, nuimti ratą, vėl jį uždėti ir prisukti. Auksarankis mechanikas tą padarė rekordiškai greitai – vos per 28 sekundes.
Beje, renginio žiūrovai ir tarp važiavimų besiilsintys sportininkai galėjo išmėginti ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos atgabentą stendą, kuriame galima patirti, kaip svarbu yra prisisegti saugos diržus.
Iš automobilio vertimosi bei staigaus susidūrimo su kliūtimi stendų išlipę renginio dalyviai neslėpė emocijų ir sakė, jog verstis ar susidurti su kliūtimi be saugos diržo tikrai nenorėtų.
Po slalomo varžybų ir trumpos pertraukėlės buvo pradėta antroji renginio dalis – traukos lenktynės, geriau žinomos „drago“ pavadinimu. Organizatoriai nusprendė šią rungtį rengti 400 metrų atkarpoje, tad dalyviams tai buvo puiki proga legaliai išbandyti maksimalų savo automobilių pajėgumą „drago“ distancijoje, nebijant atsisveikinti su vairuotojo pažymėjimu.
Lenktynėse distancijos įveikimo laikas nebuvo matuojamas – viskas vyko dvigubos eliminacijos principu, tad vieną važiavimą pralošęs dalyvis dar galėjo stoti ir antram važiavimui.
„Drago“ dalyvių technika buvo suskirstyta į klases pagal automobilių galingumą – iki 150 kilovatų, nuo 151 iki 200 kilovatų bei nuo 201 kilovato nebetaikant apribojimų.
Jei slalomo varžybose „Audi“ klubo nariams vietos ant podiumo neliko ir laimėjo kitų gamintojų automobilius vairavę dalyviai, tai „drago“ rungtyje „Audi“ vairuotojai atskleidė savo technikos galimybes.
Klasėje iki 150 kilovatų pirmąją vietą iškovojo Gediminas Sinkevičius, startavęs „Volkswagen Golf“ automobiliu. Jis finale įveikė į antrą vietą iškopusį Tomą Žarnauską su „Audi A3”. Trečiosios vietos taurę iškovojo „Fiat Coupe“ vairavęs Andrej Pavlovskij.
Klasėje nuo 151 iki 200 kilovatų 400 metrų greičiausiai nuvažiavo Darius Norkus, vairavęs BMW. Antroje vietoje finišavo Arūnas Lapėnas su „Škoda Octavia“, o trečią poziciją laimėjo Linas Astrauskas su „Audi Coupe“.
Galingiausioje klasėje, kurioje automobilių pajėgumas viršija 201 kilovatą, be didesnės konkurencijos nugalėjo išvaizdų, galingą ir greitą, net 500 kilovatų galią pasiekiantį „Audi RS7” vairavęs Laimis Sadauskas.
Jam nusileido antrąją vietą laimėjęs Andrius Antanaitis su „Subaru Impreza STI“. Trečiosios vietos taurė atiteko šių eilučių autoriui Tomui Markelevičiui, kuris „drago“ distancijoje išbandė savo „Audi S6”.
Renginio dalyviai išsidalijo ne tik taures, bet ir gausius rėmėjų prizus. Vasarą su bendraminčiais palydėję „Audi“ klubo nariai dėkoja renginio rėmėjams, be kurių tokios benzingalvių šventės neįsivaizduojamos.
Prie vasaros sezono uždarymo organizavimo prisidėjo renginio mecenatas „SL Startline“, UAB „Vilniaus Eoltas“, UAB „Eoltas“, UAB „Autoplikis“, UAB „Emsi“, UAB „Autofiksas“, „Coffee Car“, „Liqui Moly“, UAB „Autopsa“.
Taigi, vasaros sezonas uždarytas. Telieka su nekantrumu laukti žiemos, nes sniegas, „Audi“ klubas ir „Quattro“ sistemos – tarsi švenčiausioji trejybė.