Kaip rašoma pranešime spaudai, nepaisant fakto, jog jau kelerius metus jo mėgstamo gamintojo bolidai dalyvauja šonaslydžio varžybose, bei fakto, jog kone visi „PRO“ lygio bolidai naudoja „Audi“ uždegimo rites ar oro įsiurbimo sklendes, rinkdamasis savo sportinį bolidą latvis pasirinko paprastesnį kelią – trečios serijos BMW. Aštuonių cilindrų jėgainė apkarstyta turbinomis leidžia turėti visą reikalingą galią sukti milžiniškas padangas ir taip mėgautis šonaslydžio malonumais, o būtent šiuo atveju – suvesti sąskaitas.
Kačerginėje „braliukas“ lankėsi prieš metus ir jau tada suprato, jog lietuviai nejuokauja sakydami „greičiausia trasa Baltijos šalyse“. Kiek nesėkmingai pasirinkęs trajektoriją, sportininkas netruko susipažinti su trasos atitvarais iš arčiau, tad šį kartą grįžta tikėdamasis išvengti tolimesnių pažinčių. Tiesa, tąkart išlėkimų iš trasos neišvengė ir dabartinis Lietuvos šonaslydžio karalius Benediktas Čirba, tad galima teigti, jog „Nemuno žiedas“ yra negailestingas ir geriausiems.
Išgirdęs, jog „Liqui Moly UpHill Drift“ trasoje šiemet susirungs ir „Semi–PRO“ lygos sportininkai, Rinaldas reagavo gana skeptiškai – pasukiojo pirštą prie smilkinio.
Šios lygos sportininkams neprivalomi pilnos konfigūracijos saugumo lankai, tad varžybų organizatoriai imsis kitų priemonių, bandydami auginti trasos saugumą, tačiau latvio nuomone, tai labai drąsus žingsnis, kuris arba dar labiau pakels vidutiniokų lygos kartelę, arba taps ašarų šaltiniu.
Kartu su Rinaldu Rižovu į Lietuvą birželio pirmąją atvyksta ir keletas jo komandos draugų, bei jau antrąjį sezoną Lietuvoje dirbanti profesionalių teisėjų komanda. Būtent toks bendradarbiavimas padeda palaikyti šiltus Lietuvos ir Latvijos dalyvių bei organizatorių santykius, bei vietos žiūrovams varžybas praturtinti svečių pasirodymais, bei nematyta technika.
„Liqui Moly UpHill Drift“ įvyks gegužės 31-ąją – birželio 1-ąją, Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje.