Negana to, naujieji nuostatai reikalauja įdiegti papildomas saugos priemones, kurias sumontavus automobilis gali pasunkėti ne viena dešimčia kilogramų. Tačiau „Audi R18 e-tron quattro“ bolido kūrėjams iš „Audi Sport“ padalinio ne tik pavyko įdiegti visus naujų taisyklių reikalavimus, bet ir sukurti patį lengviausią LMP1 bolidą, kuris kada nors yra startavęs Le Mano trasoje.
Kalbėdamas apie „Audi R18 e-tron quattro“ kūrėjams kilusius iššūkius, „Audi Sport“ padalinio vyr. inžinierius dr. Martinas Mühlmeieris gausiai vardino keblumus, bet nedaug tegalėjo paminėti palengvinimų ar supaprastinimų.
Nors 2014- ųjų sezono LMP1 bolidas gali būti net 45 kg lengvesnis, nei iki šiol, ir pavarų dėžės gali turėti viena pavara pirmyn daugiau, nei praeitą sezoną, tačiau nuo šiol automobilio šonai turi būti sustiprinti aminosilaniniais skydais. Jie saugo ne tik piloto erdvę nuo šoninio smūgio, bet ir nuo automobilį galinčių pradurti aštrių nuolaužų. Ratai, vengiant jų nulūžimo, nuo šiol turi būti apsaugomi ne vienu, bet dviem apsauginiais įtvirtinimais, o visas kėbulas turėjo būti iš naujo perprojektuotas pritaikant jį didesnėms apkrovoms atlaikyti.
Išliko ir reikalavimas kai kurias dalis gaminti tik iš metalinių lydinių, todėl jų kol kas neįmanoma keisti lengvesnėmis, gaminant iš daug pranašesnių naujoviškų nemetalinių medžiagų (formuojant anglies pluoštu, pažangiais plastikais ir pan.).
Nepaisant iškilusių sunkumų, „Audi“ kūrėjams pavyko įgyvendinti visus reikalavimus ir neviršyti tų 870 kilogramų, t.y. leistino bolido svorio.