„Audi“ gamyklinė komanda Le Mano lenktynėse pirmą kartą startavo 1999-aisiais. Per 16 metų „Audi“ šias lenktynes laimėjo 13 kartų (paskutinius 5 kartus – paeiliui). Nenutrūkstamą pergalių serija pradėjusi 2010 m. „Audi“ komanda rašo ne tik autosporto pergalių, bet ir techninių inovacijų metraštį.
2006 m. būtent „Audi“ emblema buvo papuoštas pirmasis Le Mano lenktynes laimėjęs dyzelinis automobilis. 2012 m. pirmąją vietą pelnęs pirmasis Le Mano istorijoje hibridinis automobilis taip pat buvo „Audi“ markės. Be to, kiekvienose lenktynėse „Audi“ bando naująsias technologijas, pavyzdžiui, pažangiausių technologijų žibintus, kurie išbandomi ne laboratorijose, o realiomis lenktynių naktį sąlygomis.
Šį savaitgalį Le Mane startuos visiškai naujos konstrukcijos „Audi R18 e-tron quattro“ hibridinis bolidas, gamintojų lūkesčiais pretenduojantis tapti energiškai efektyviausiu šių metų ištvermės maratono dalyviu. Beje, jam nesvetimos ir nugalėtojų podiumo ambicijos.
Kalbėdamas apie laukiantį startą Le Mane, „Audi Motorsport“ padalinio vadovas dr. Wolfgang Ullrich, kaip ir jo kolegos iš varžovų komandų,gali ilgai nesustodamas komentuoti ACO, FIA ir WEC tarptautinių automobilių sporto organizacijų pastangomis radikaliai pasikeitusį Le Mano lenktynių reglamentą, keliantį naujus griežtus lenktyniniams automobiliams ir iki šiol nebūdingus energinio efektyvumo reikalavimus.
Tačiau vadovas tuo pat metu pripažįsta, kad šį iššūkį „Audi“ inžinieriai atrėmė gausiomis ekonomiškumą bei energinį efektyvumą didinančiomis techninėmis naujovėmis. Jų dėka „Audi R18 e-tron quattro“ pasižymi mažiausiomis degalų sąnaudomis visoje LMP1 kategorijoje.
„Audi Motorsport“ padalinio LMP skyriaus vadovas Chris Reinke primena, kad pasikeitęs reglamentas galioja ne tik būsimosioms Le Mano lenktynėms, bet ir jau įsibėgėjusiam šių metų WEC Pasaulio ištvermės lenktynių čempionatui.
Naujasis „Audi R18 e-tron quattro“ hibridinis bolidas čia jau spėjo atskleisti privalumus, o juo važiuojantys ekipažai pelnė pirmąsias pergales. „Audi“ gamyklinės komandos ekipažas, kurį sudarė Marcel Fässler (Šveicarija), André Lotterer (Vokietija) ir Benoît Tréluyer (Prancūzija) šį sezoną jau pelnė pirmąsias vietas Silverstono (Didžioji Britanija) žiede ir Spa (Belgija) trasoje.
Į Le Mano lenktynes šis patyręs ir tituluotas ekipažas (beje, laimėjęs net trejas Le Mano lenktynes per pastaruosius 4 metus) keliauja užsitikrinęs puikias startines pozicijas ir važiuos septintuoju numeriu pažymėtu automobiliu.
Antrąjį „Audi“ gamyklinės komandos automobilį, pažymėtą aštuntuoju numeriu pasikeisdami vairuos Loïc Duval (Prancūzija), Oliver Jarvis (Didžioji Britanija) ir Lucas di Grassi (Brazilija). Šis ekipažas Le Mano lenktynes buvo laimėjęs prieš dvejus metus.
Trečiasis Le Mano lenktynėse startuosiantis „Audi“ bolidas pažymėtas devintuoju numeriu. Jis tradiciškai priklauso „Audi Sport Team Joest“ klientų komandai, o Reinhold`o Joest`o vardo ekipa – viena iš sėkmingiausių, įvairiais metais laimėjusi šį ištvermės maratoną net 15 kartų.
Šiemet šios komandos garbę gins ekipažas, kurio sudėtyje Filipe Albuquerque (Portugalija), Marco Bonanomi (Italija) ir komandos debiutantas René Rast (Vokietija).
Žiūrovų laukia ilgos, įtemptos ir įdomios lenktynės bei daug kitų pramoginių renginių. Lenktynės prasidės šeštadienį, birželio 13 d, 15.00 val. Vokietijos laiku, o visas lenktynes tiesiogiai transliuos Eurosport TV kanalas.