Kaip ir įprasta šioms varžyboms, diena prasidėjo nuo laisvųjų treniruočių. Vėliau dalyviai prie starto stojo chronometruojamiems važiavimams. Būtent ši varžybų dalis yra viena svarbiausių, kadangi parodytas laikas lemia vietą starto rikiuotėje. Žinoma, startuoti pradžioje visada yra geriau.
Po iškilmingo parado, kurio metu dalyviai su savo komandomis įveikė po vieną simbolinį ratą, buvo duotas startas įskaitiniams važiavimams.
Šiose pirmenybėse lenktynininkai turi teisę trasą įveikti tris kartus. Dviejų važiavimų metu įveikiami aštuoni ratai, finale – dešimt.
Metų dvikova – silpniausioje klasėje
Aukštaitijos pirmenybėse jau antrą sezoną iš eilės aršiausia kova verda tarp M-1600 klasės dalyvių panevėžiečio Egidijaus Nevulio ir Biržų garbę ginančio Eriko Narbuto. Į šių lenktynininkų „peštynes“ trasoje laikas nuo laiko įsiterpia Ernestas Stumbrys, Artūras Stanys ar Juozas Gerojimas.
Šį kartą iššūkį Aukštaitijos autokroso senbuviams metė ir iš Marijampolės atvykęs bei Lietuvos čempionato varžybose dalyvaujantis Tomas Stadalius. Nors atrodytų, kad aukštesnio rango lenktynėse besivaržantis sportininkas turėtų nesunkiai susitvarkyti su žemesnės lygos žaidėjais, tačiau kortos šį kartą krito ne jo naudai.
Dar laisvųjų važiavimų metu T.Stadalius sugebėjo sugadinti savo automobilio stogą. Prie minkštų ir duobėtų trasų nepratęs lenktynininkas neįvertino pavojų ir atsigulė aukštyn ratais.
Kiek vėliau, per kvalifikaciją, panašus likimas ištiko ir Vytautą Tumasą su „Opel“. Jam taip pat teko tiesinti skardas po „stogo“ lėčiausioje trasos dalyje.
Kaip ir buvo galima tikėtis, dėl lyderio pozicijos kovėsi E.Narbutas su E.Nevuliu. Jie ne kartą keitėsi pozicijomis ir iki galo nebuvo aišku, kuris šiose varžybose užlips ant aukščiausio pakylos laiptelio.
Galiausiai viską į vietas sudėliojo finalinis važiavimas. Jo metu savo pranašumą įrodė panevėžietis E.Nevulis. „Opel Astra“ vairuojantis pilotas įveikė Eriką Narbutą su „Civic“, o ant trečiojo laiptelio žengė Molėtų atstovas Juozas Gerojimas.
Beje, marijampoliečiui Tomui Stadaliui taip ir nepavyko nieko rimto nuveikti Ramygalos trasoje, mat jis nuolat strigo tame pačiame posūkyje, o po visų pasidaužymų jo automobilis atrodė kaip sulamdyta alaus skardinė. Lietuvos čempionate varžytis pripratęs sportininkas pasakojo, kad Aukštaitijos pirmenybės jį nustebino agresyviu kitų dalyvių vairavimo stiliumi ir kontaktų gausa. Tikra vyriškumo mokykla prieš žengiant į šio sporto aukštumas.