Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Aukštaitijos autokroso sezono finale – naujokų staigmenos ir vyriškos senbuvių ašaros

Sekmadienį Panevėžio rajone esančioje Ramygalos autokroso trasoje finišavo 2015-ųjų metų Aukštaitijos autokroso pirmenybės. Finalinio etapo metu prie starto stojo beveik 30 dalyvių. Organizatorius nustebino tai, jog rikiuotėje buvo galima matyti ne tik tuos lenktynininkus, kurie šiemet aktyviai varžėsi dėl sezono įskaitos taškų, bet ir būrį naujokų, prisijungusių tik sezono pabaigoje.
Varžybų akimirka
Varžybų akimirka / Tomo Markelevičiaus nuotr.
Temos: 2 Ramygala Autokrosas

Kaip ir įprasta šioms varžyboms, diena prasidėjo nuo laisvųjų treniruočių. Vėliau dalyviai prie starto stojo chronometruojamiems važiavimams. Būtent ši varžybų dalis yra viena svarbiausių, kadangi parodytas laikas lemia vietą starto rikiuotėje. Žinoma, startuoti pradžioje visada yra geriau.

Po iškilmingo parado, kurio metu dalyviai su savo komandomis įveikė po vieną simbolinį ratą, buvo duotas startas įskaitiniams važiavimams.

Šiose pirmenybėse lenktynininkai turi teisę trasą įveikti tris kartus. Dviejų važiavimų metu įveikiami aštuoni ratai, finale – dešimt.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka

Metų dvikova – silpniausioje klasėje

Aukštaitijos pirmenybėse jau antrą sezoną iš eilės aršiausia kova verda tarp M-1600 klasės dalyvių panevėžiečio Egidijaus Nevulio ir Biržų garbę ginančio Eriko Narbuto. Į šių lenktynininkų „peštynes“ trasoje laikas nuo laiko įsiterpia Ernestas Stumbrys, Artūras Stanys ar Juozas Gerojimas.

Šį kartą iššūkį Aukštaitijos autokroso senbuviams metė ir iš Marijampolės atvykęs bei Lietuvos čempionato varžybose dalyvaujantis Tomas Stadalius. Nors atrodytų, kad aukštesnio rango lenktynėse besivaržantis sportininkas turėtų nesunkiai susitvarkyti su žemesnės lygos žaidėjais, tačiau kortos šį kartą krito ne jo naudai.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka

Dar laisvųjų važiavimų metu T.Stadalius sugebėjo sugadinti savo automobilio stogą. Prie minkštų ir duobėtų trasų nepratęs lenktynininkas neįvertino pavojų ir atsigulė aukštyn ratais.

Kiek vėliau, per kvalifikaciją, panašus likimas ištiko ir Vytautą Tumasą su „Opel“. Jam taip pat teko tiesinti skardas po „stogo“ lėčiausioje trasos dalyje.
Kaip ir buvo galima tikėtis, dėl lyderio pozicijos kovėsi E.Narbutas su E.Nevuliu. Jie ne kartą keitėsi pozicijomis ir iki galo nebuvo aišku, kuris šiose varžybose užlips ant aukščiausio pakylos laiptelio.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka

Galiausiai viską į vietas sudėliojo finalinis važiavimas. Jo metu savo pranašumą įrodė panevėžietis E.Nevulis. „Opel Astra“ vairuojantis pilotas įveikė Eriką Narbutą su „Civic“, o ant trečiojo laiptelio žengė Molėtų atstovas Juozas Gerojimas.

Beje, marijampoliečiui Tomui Stadaliui taip ir nepavyko nieko rimto nuveikti Ramygalos trasoje, mat jis nuolat strigo tame pačiame posūkyje, o po visų pasidaužymų jo automobilis atrodė kaip sulamdyta alaus skardinė. Lietuvos čempionate varžytis pripratęs sportininkas pasakojo, kad Aukštaitijos pirmenybės jį nustebino agresyviu kitų dalyvių vairavimo stiliumi ir kontaktų gausa. Tikra vyriškumo mokykla prieš žengiant į šio sporto aukštumas.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos