Varžybos buvo surengtos erdvioje baldus ir čiužinius gaminančios įmonės „Dominari“ automobilių stovėjimo aikštelėje. Jau trečius metus iš eilės rengiamas slalomas šiemet persikėlė į erdvesnę teritoriją, mat iki tol du metus iš eilės teko tenkintis pakankamai siaura J.Urbšio gatvės atkarpa.
Erdvi aikštelė organizatoriams leido surengti gana greitą slalomą, tad kai kuriose atkarpose antros pavaros jau nebepakakdavo. Trasos konfigūracija lėmė, kad dalyviai joje vidutiniškai sugaišdavo apie minutę.
Slalomo megėjai buvo suskirstyti į klases. Atskirai varžėsi renginio rėmėjai, jaunimas, moterys, priekine, galine, ar abiem ašimis varomų automobilių vairuotojai bei Sport klasės atstovai. Į šią klasę buvo leidžiama registruotis bet kokiu automobiliu, neribojant varančiosios ašies.
Visi dalyviai trasą galėjo įveikti tris kartus, o greičiausiems lenktynininkams išaiškinti buvo sumuojami du geriausi rezultatai. Žiūrovai iš viso galėjo stebėti per 200 važiavimų.
Tiesa, kai kuriems dalyviams nepavyko baigti varžybų. Dėl pusašio gedimo iš kovos pasitraukė vienas šių varžybų favoritų Nerijus Urbonavičius, vairavęs „Mitsubishi Lancer EVO“. Kitas „Mitsubishi“, Tomo Markelevičiaus vairuojamas „Colt“ trasoje sustojo po to, kai per variklio bloką išlindo švaistiklis.
Rėmėjų klasėje varžėsi vos trys dalyviai, nors prie varžybų organizavimo vienaip ar kitaip prisidėjo daugiau nei 10 miesto įmonių ar verslininkų. Rėmėjų gretose geriausią rezultatą pademonstravo Romas Davidonis. Jis aplenkė antroje vietoje likusį Tomą Bekerį ir trečios vietos prizininką Karolį Račinską.
Jaunimo klasėje pasižymėjo slalomo trasose jau ne kartą matyti jaunieji lenktynininkai. Pirmą vietą čia iškovojo Kristijonas Pelanis su „Renault Clio Sport“. Jis po atkaklios kovos nugalėjo antros vietos prizininką Mantą Nacicką su „Seat Ibiza“. Trečias buvo Mindaugas Čyžas su „Mitsubishi Colt“.
Moterų klasėje ant pirmojo prizininkų pakylos laiptelio lipo po pertraukos į slalomo varžybas sugrįžusi Sandra Petrovienė, kuri sėdo prie „Mitsubishi Colt“ vairo. Antrą vietą iškovojo Dalia Gritėnienė su tuo pačiu automobiliu.
Tomo Markelevičiaus „Mitsubishi Colt“ su „kalančiu“ varikliu važiavusi Rūta Nedzelskienė nuo antros vietos prizininkės atsiliko vos ketvirtadaliu sekundės ir, aplenkusi vieną varžovę, pelnė trečią vietą.
Arši kova virė FWD, priekine ašimi varomų automobilių klasėje. Čia startuoti panoro 15 dalyvių. Greičiausias klasėje buvo Algirdas Pundzius su „Honda Civic“, kuris kito „Honda Civic“ vairuotoją Artūrą Kazakauską aplenkė kiek mažiau nei sekunde. Trečią vietą iškovojo Gvidas Šipelis su „Audi“.
AWD klasės, kurios automobiliai varomi visais ratais, pasirodymo žiūrovai laukė labiausiai, mat čia startavo tokie Panevėžio lenktynininkai kaip Tadas Petronis ir Nerijus Urbonavičius, apsiginklavę atitinkamai „Subaru Impreza STI“ ir „Mitsubishi Lancer EVO“ automobiliais.
Kaip jau minėjome, Nerijus iš varžybų pasitraukė dėl gedimo. Tuo metu ASK „Greičio svajonė“ atstovas Tadas pademonstravo vairavimo sugebėjimus ir automobilio galingumą iš užtikrintai lipo ant pirmojo prizininkų pakylos laiptelio. Antrą vietą iškovojo Andrius Antanaitis, vairavęs taip pat „Subaru“. Trečios vietos laiptelį užėmė svečias iš Kauno Evaldas Kazlauskas su „Audi“.
RWD, galine ašimi varomų automobilių klasėje savo pranašumą įrodė dar vienas ASK „Greičio svajonė“ narys Darius Jakštonis su „Mazda MX-5 Miata“. Jis RWD klasėje buvo nenugalimas ir už savęs paliko BMW vairuotojus – antros vietos prizininką Remigijų Ubartą su „chuliganke“ ir Mantą Petrovą su „kregžde“.
SPORT klasė buvo pati gausiausia. Čia startavo daugiau nei 20 dalyvių, o greičiausias trasoje vėl buvo Tadas Petronis. Antrą vietą dar kartą užėmė Andrius Antanaitis, nuo nugalėtojo atsilikęs vos 0,07 sekundės. Darius Jakštonis lipo ant trečio prizininkų pakylos laiptelio.
Išsiaiškinę sanktykius klasėse lenktynininkai stojo prie starto finaliniam važiavimui, kurio metu paaiškėjo, kam atiteks „Aukštaitijos sostinės“ taurė-gražuolė. Dėl jos kovėsi kiekvienoje klasėje nugalėtojais tapę dalyviai.
Super finale dalyviai vėl turėjo įveikti tą pačią trasą, tik jau ne savo, o organizatorių paruoštu automobiliu. Buvo nuspręsta, kad lenktynininkai pilotuos renginio remėjo „Bingo Taksi“ automobilį „Mini Cooper S“
Finaliniame važiavime greičiausias buvo RWD klasės nugalėtojas, SPORT klasės trečios vietos prizininkas Darius Jakštonis. Jis trasoje sugaišo kiek daugiau nei minutę.
Dariaus Jakštonio rezultatas buvo geriausias iš visų septynių finalininkų, tad panevėžietis lenktynininkas į viršų kėlė „Aukštaitijos sostinės“ taurę, kuri šiemet iš Panevėžio neišvažiavo.