„Auresa“ komanda „Moterų ralyje“ sieks pakartoti pernykštę sėkmę

Nuo 2015-ųjų metų be pertraukų Lietuvoje organizuojame „Moterų ralyje“ ir vėl startuos komanda „Auresa“. Kasmet šiame renginyje startuojanti panevėžiečių komanda šiais metais sieks pakartoti praėjusių metų rezultatą. 2019-ųjų metų renginyje „Auresa“ ekipos merginos žengė ant prizininkių pakylos itin gausioje, net 376-ių ekipažų rikiuotėje bei pelnė azartiškiausios komandos nominaciją, rašoma pranešime.
Pasiruošimo akimirka
Pasiruošimo akimirka / Komandos nuotr.

Komandos „Auresa“ vairuotoja Rūta Nedzelskienė, šiose varžybose dalyvaujanti nuo pat pirmojo renginio, tvirtino, kad pernykštis rezultatas įpareigoja ir šiemet nenuleisti kartelės.

Tiesa, vairuotoja pripažįsta, kad tam reikia ne tik didelio komandinio įdirbio, bet ir sėkmės.

Komandos nuotr./Komanda „Auresa“
Komandos nuotr./Komanda „Auresa“

„Praėjusiais metais pasiekėme tikrai aukštą rezultatą ir suprantame, kad tai pakartoti bus tikrai sunku. Tačiau mūsų komandos branduolys nesikeičia jau keletą metų, važiuojame kituose orientaciniuose, moterims skirtuose renginiuose, tad turime nemažai patirties, turime savo strategiją.

Iki šių varžybų šiemet jau važiavome „Damų Rally“ Kelmėje, „108 km Moterų iššūkyje“ Palangoje. Visgi „Moterų ralis“ mums yra prioritetinis renginys, kuriam ruošiamės ir treniruojamės kituose tokio paties pobūdžio, tačiau mažesniuose renginiuose. Taigi, šeštadienį sieksime kuo aukštesnio rezultato. Laukiame visų jūsų palaikymo. Mūsų startinis numeris – 36“, – sakė Rūta Nedzelskienė.

Komandos nuotr./Pasiruošimo akimirka
Komandos nuotr./Pasiruošimo akimirka

Penktadienio popietę ekipažo vairuotoja Rūta Nedzelskienė su šturmane Sandra Petroviene iš Panevėžio atvyko į Vilnių, kur atsiėmė GPS sekimo įrangą bei privalomų startinių lipdukų komplektą. Jau tą patį vakarą „Reklamos erdvės“ dirbtuvėse lipdukai sugulė ant komandos automobilio – naujojo „Toyota C-HR“, kurį merginų ekipai suteikė oficiali „Toyota“ automobilių atstovybė Panevėžyje – UAB „Auresa“.

Būtent šios kompanijos vardu pastaraisiais metais ir vadinasi Panevėžio merginų – Rūtos Nedzelskienės, Sandros Petrovienės, Vaidos Kuojienės ir Tomos Sriubikienės ketvirtukas, dalyvaujantis moterims skirtuose renginiuose.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Marius Goštautas
Tomo Markelevičiaus nuotr./Marius Goštautas

„Mūsų įmonė remia sportą – krepšinio komandos „Lietkabelis“ žaidėjai jau keletą metų važinėja naujaisiais „Toyota“ automobiliais. Tačiau tai – ne vienintelė iniciatyva. Dar viena graži tradicija, kurią palaikome – moterų orientaciniai raliai. Džiaugiamės galėdami prisidėti prie „Auresa“ merginų komandos startų „Moterų ralyje“ ir kituose panašaus pobūdžio automobilių renginiuose.

Kiekvieną sykį komandos merginas nustebiname suteikdami vis kitą, naują „Toyota“ automobilį. Šiemet tai bus naujasis, nedidelis, manevringas ir puikiai valdomas C-HR krosoveris. Linkime komandai gero starto ir dar puikesnio finišo. Lauksime į Panevėžį grįžtant su taurėmis“, – sakė UAB „Auresa“ generalinis direktorius Marius Goštautas.

Komandos nuotr./Pasiruošimo akimirka
Komandos nuotr./Pasiruošimo akimirka

Šių metų „Moterų ralio“ maršrutas drieksis vaizdingomis Aukštaitijos apylinkėmis. Jo ilgis, kaip įprasta – apie 350 km, važiavimo trukmė – 8 valandos. Kryptis – Vilnius-Širvintos-Ukmergė-Vilnius.

„Moterų ralio“ vienas tikslų – vairavimo kultūros ir saugumo kelyje didinimas. Ralio varžybos vyksta pagal Kelių eismo taisykles, čia svarbiausia – skubėti lėtai. Kelių šimtų kilometrų trasoje ralio dalyvių laukia lankytini objektai, nuotaikingos užduotys bei specialios vairavimo rungtys. Dalyvaudamos varžybose moterys įgauna daugiau vairavimo, orientavimosi kelyje patirties.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis