Antroji varžybų diena prasidėjo nuožmiomis geriausių 32-ių lenktynininkų pilnomis netikėtumų dvikovomis. Tądien nepasisekė ir iš kovos pasitraukė veteranas Robbie Nishida (Japonija), jaunasis Mattas Fieldas (JAV), buvęs čempionas Masashi Yokoi (Japonija). Taip pat gana anksti iš kovos pasitraukė itin pajėgūs sportininkai Fredericas Aasbo, pralaimėjęs šešioliktfinalyje, ir Daigo Saito, nusileidęs varžovui aštuntfinalyje.
Aurimas „Odi“ Bakchis nelengvose dvikovose skynėsi kelią finalo link, nugalėdamas vis pajėgesnius sportininkus, tarp kurių buvo ir D-1 čempionas Kuniakas Takahashi. Lietuvis jau nuo aštuntfinalio liko vieninteliu ne Japonijos sportininku, besivaržančiu dėl aukščiausių pozicijų.
Galiausiai, dideliam visų gerbėjų džiaugsmui, Aurimas „Odi“ Bakchis pateko į varžybų finalą, kur susikovė su Masato Kawabata, kuris vairavo itin galingą „Nissan GTR“. Vis dėlto netikėtas lietuvio automobilio gedimas privertė užleisti aukščiausią podiumo poziciją ir užimti garbingą antrąją vietą, įsirašydamas į Japonijos „drifto“ istoriją ir aukštai įsmeigdamas Lietuvos trispalvę Tekančios saulės šalyje.
Po šio etapo Japonijos „Fuji Speedway“ etape Aurimas „Odi“ Bakchis, surinkęs 358 taškus, bendroje pasaulio čempionato įskaitoje užima pirmąją poziciją, nuo artimiausio konkurento atsiplėšęs nemažu 38 taškų skirtumu.